Vaihdettu 7900XTX ->69*0xt/3080ti/3090 + € (Järvenpää)

Rabbster

plop
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
556
Vaihto sovittu.


Vaihdetaan Powercolor Hellhound 7900XTX hieman kevyempään korttiin + välirahaan. (Tai mustaan Genelec G5-kaiuttimeen)
Kuitti Proshopiin (referenssi Powercolorin mallista), mutta kortti vaihdettu valmistajan kautta takuuseen ja sieltä saatu Hellhound-malli tilalle.


Laitathan YV:llä oman korttisi tiedot+välirahaehdotuksen.



Vaihdot PK-seudulla kasvotuksen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
133
Gigabyten Aorus Xtreme RTX3090 olisi tarjolla. Tällä hetkellä jäähtyy ilmalla, mutta mukaan saa Alphacoolin full cover blokin. Sijaitsee Jyväskylässä, mutta kulkeutuu kahden viikon kuluttua PK-seudulle. Takuu mennyt juuri umpeen, mutta toimintatakuun annan ja vaihdon yhteydessä voi testailla mielin määrin. Väliin voin laittaa 250€.
 

Rabbster

plop
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
556
Gigabyten Aorus Xtreme RTX3090 olisi tarjolla. Tällä hetkellä jäähtyy ilmalla, mutta mukaan saa Alphacoolin full cover blokin. Sijaitsee Jyväskylässä, mutta kulkeutuu kahden viikon kuluttua PK-seudulle. Takuu mennyt juuri umpeen, mutta toimintatakuun annan ja vaihdon yhteydessä voi testailla mielin määrin. Väliin voin laittaa 250€.
Pistetään tämä harkintaan ja palataan mahdollisesti myöhemmin asiaan. Blokille ei tosin taida olla käyttöä.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
79
Mulla olis heittää takuullinen Tuf 3080 Ti, ostettu Jimmsiltä viimevuoden huhtikuussa. Tampereella oon itse mut kulkeutuu satunnaisesti PK-seudulle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 459
Viestejä
4 316 502
Jäsenet
72 036
Uusin jäsen
oorraine

Hinta.fi

Ylös Bottom