Myydään 7800 XT Hellhound - Ylistaro (Seinäjoki)

dingonyrjalaofficial

Tukijäsen
Team AMD
Tuote: PowerColor Radeon RX 7800 XT Hellhound
Hinta: 490e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 12.02.2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä ja kyllä
Muuta huomioitavaa:
Hiljainen ja viileä parhaan jäähyn 7800 XT. Ostettu Proshopista 12.02.2024 ja takuu 24kk elikkäs ilmoitusta tehdessä päivälleen 11kk jäljellä. Itse ajellut tätä viime ajat kellot rajoitettuna 2350MHz, jolloin maksimissaan syönyt 222W. Tätä voi kyllä ajaa kovempaakin vaikka ropellit minimissä (~883 RPM), jolloin kortti on käytännössä äänetön - kotelotuulettimet puhkuu kovempaa vaikka minimikierroksilla mulla nekin on. Civilization 7:ssä korkeammilla power limiteillä oon saanut tästä jonkun kelan sirisemään, muussa käytössä en. Spoilerin takana pikaiset testiajot ennen kortin irrotusta. Keskimmäinen rivi oli itsellä arkikäytössä ennen kuin rajoitin kunnolla kelloja energiatehokkuuden nimissä.
7800XTHellhound.png
Kortti ja alkuperäinen pakkaus. Sijaitsee Ylistarossa. Kulkeutuu omien menojen mukana Seinäjoelle, ei päivittäin mutta sanotaan nyt viikottain. Torstaina elikkäs huomenna ainakin asiaa sinne. Joskus harvemmin Vaasaan ja Turkuunkin mutta nyt en tiiä koska seuraavan kerran olis kumpaankaan menoja. Voin tuota myös erikseen lähteä kuljettamaan jonkun järkevän automatkan päähän - neuvotellaan tapauskohtaisesti mahdollisen ostajan kanssa. Posti toimii myös, kulut ostajalle ja rahat tilillä -> paketti postiin.

helvetinkoira.png

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ylistaro
Toimitustapa: Nouto / Kuljetus / Posti
Maksutapa: Mobilepay

Statistiikka

Viestiketjuista
270 831
Jäsenet
76 678
Uusin jäsen
Jamppa247

Hinta.fi