7700X vai 9600X

Noni. Kuten sanoin, kiinne vaan ja kovaa ajoa. Se on ihan OK, kunnes toisin todistetaan. Turha näistäkään on itelleen mahahaavaa ottaa.
Avattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.

Avattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.
en ole hän, mutta sanoisin että hinta on sen verran mitä joku siitä viitsii maksaa :kahvi: pohjatietoihin nojautuen

Turhaan stressaat, jos ipalla on puhdistettu. Älä kysy hintaa , jos olet täällä myymässä, vaan laita hinnaksi ostohinta -20€ tai -50€ ja kerro tarkasti, että olet nyt puhdistanut ja näyttää tältä.
Älä jätä kertomatta mitään. Sitten on reilut kaupat. Vaikka olisit täysin paskonut koko prosessorin, niin siitä reilusti kertomalla hinta kyllä asettuu kohdalleen ja sinulle maksetaan siitä jotain (voi olla vähän).

En minä tuota toista puolta ole puhdistanut, mutta toisen puolen kovin useasti ja kymmenillä (ellei yli sadalla) prosessoreilla. Ei ne kärsi, kunhan käytät semmoista puhdistusainetta, että siitä ei jää jämiä ja se ei oksidoi noita metalleja.

OK. Mä en osaa noiden hinnoista sanoa, kun ite tulee touhuttua pääasiassa noiden toisen ääripään tuotteiden kanssa. En silti ottaisi stressiä. On tuosta toki hyvä sanoa, että "putsasin kontaktit IPAlla ja prossusta lähti hieman vihreää väriä, toimii normaalisti" mut en mä näe että tuo oleennaisesti käytetyn hintaan vaikuttaisi.
Mä putsaan kontaktit lähes aina raa'alla IPAlla siten, että dippaan pumpulipuikon pään IPAan ja pyyhin kontaktit. En välttämättä aivan joka kerta kun prossu/näyttis/muistit on olleet irti, mutta aina jos on iho niihin osunut. Eikä tosiaan ole mitään vihreää irronnut mulla.

Jos kontaktien putsaus IPAlla jännittää, niin tuosta iltalukemista et mitä näille ihan oikeasti pystyy tekemään: Ryzen 9950X deliddaus, pätee myös muille AM5-prossuille

Statistiikka

Viestiketjuista
298 849
Jäsenet
81 534
Uusin jäsen
Sami_K

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom