Budjetti?: ~750
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Voin kasata itse
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei
Ylikellotatko prosessoria?: En usko
Kotelon koko: Ei väliä
Onko kotelon värillä väliä?:
Onko kotelon ulkomuodolla väliä?:
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljaisuus plussaa mutta ei välttämätöntä
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ei
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Mielellään Suomesta, mutta Saksasta tilaaminen onnistuu
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En
Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (CS GO, The Squad, AAA pelit 1080p resolla)
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ylimääräinen 128gb SSD, mutta sen lisäksi mieluusti 480 gigainen. Tällä hetkellä 60hz näyttö, tulevaisuudessa 144hz.
Eli tarkoituksena hommata ensimmäinen tietokone, prossuksi olen ajatellut Ryzen 5 3600 ja näyttikseksi KFA2 GTX 1660, jonka saa Tehoraudasta 219 eurolla. Budjetissa ei hirveästi säätövaraa, mutta tarvitsisin siis suositteluja koneen muista osista. Emolevy taitaa tarvita BIOS päivityksen, jotta se toimii 3600 kanssa, mutta sen voin ostaa lisäpalveluna Jimmsiltä/Tehoraudalta.
Haussa siis paketti, joka ajaisi asiansa myös tulevaisuudessa ja jota voisi tarpeen mukaan päivittää. Kiitos jo etukäteen!
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Voin kasata itse
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei
Ylikellotatko prosessoria?: En usko
Kotelon koko: Ei väliä
Onko kotelon värillä väliä?:
Onko kotelon ulkomuodolla väliä?:
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljaisuus plussaa mutta ei välttämätöntä
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ei
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Mielellään Suomesta, mutta Saksasta tilaaminen onnistuu
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En
Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (CS GO, The Squad, AAA pelit 1080p resolla)
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ylimääräinen 128gb SSD, mutta sen lisäksi mieluusti 480 gigainen. Tällä hetkellä 60hz näyttö, tulevaisuudessa 144hz.
Eli tarkoituksena hommata ensimmäinen tietokone, prossuksi olen ajatellut Ryzen 5 3600 ja näyttikseksi KFA2 GTX 1660, jonka saa Tehoraudasta 219 eurolla. Budjetissa ei hirveästi säätövaraa, mutta tarvitsisin siis suositteluja koneen muista osista. Emolevy taitaa tarvita BIOS päivityksen, jotta se toimii 3600 kanssa, mutta sen voin ostaa lisäpalveluna Jimmsiltä/Tehoraudalta.
Haussa siis paketti, joka ajaisi asiansa myös tulevaisuudessa ja jota voisi tarpeen mukaan päivittää. Kiitos jo etukäteen!