Itse pyöritellyt tuota ohjelmaa servun kautta ja 128gb ja jää välillä pieneksi mutta 64 pärjää kumminkin tekemällä kompromissejä, pelaamiseen toki overkill.
Näytöstä tosiaan otetaan mielipiteitä vielä vastaan. Varmaan tuo 9900k ja yhen näyttiksen setti riittänee muuten hänelle.
Jos muistia oikeasti tarvitaan noin paljon, niin veikkaan että kyseinen softa kyllä söisi ytimiä ja säikeitäkin reilusti enemmän kuin 9900K:sta löytyy.
Ja massamuistiksi vain mainoshype-Samsungin sijaan pykälää isompi ~2TB Corsair MP510, joka ei paljoa enempää maksa ja kapasiteetti riittää pitemmälle.
Ei paljoa ole eroa edes synteettisesssä testauksessa:
The Corsair Force MP510 SSD (960GB) Review: A High-End Contender
Poweriksikin tuollaisen oksat pois ökykoneeseen vain 80+ Titanium kuten Seasonic Prime Titanium.
Muista osista poiketenhan siellä on vielä paljon arvoa viiden vuoden päästäkin.
(ja 7v takuuta jäljellä)
Näytössä lähtisin tuossa hintaluokassa ehdottomasti 32 tuumaista.
Itse olen tässä 5½v katsellut 30" 16:10 näyttöä, niin 27" 16:9t ovat matalia kuin mitkä.
2560x1600 resoluution takiakaan ei oikein löydy mitään mikä ei olisi takapakkia jossain...
No nyt kyllä taitaisi olla tulossa 32" 4k näyttöjä ensi talvena.
Ja peli-immersion toisena puolikkaana eli äänentoistona tosiaan saisi olla laadukas surround kotiteatterisetti.
Jos se ei tilasyistä jne ole mahdollista, niin sitten kyllä on mahdollista päästä kaikkeen muuhun nähden edullisestikin kuulokkeilla. (esim AKG K712)
Odottaisin kyllä pään/korvien muodon mukaan kustomoitavalla HRTF:llä olevaa Creativen "Project Accentia".
Muun ihmisen suunnittelussa tunaroinnin lisäksi se yläkerran kaveri kun unohti standardoida pään muodon ja parhaan suuntavaikutelman antavat binauraaliset vihjeet vaihtelevat kuuntelijan pään muodon mukaan.
Tai vaihtoehtoisesti Threadripperiä toki.
Threadripperin NUMA ei ole oikein hyvä peleillä.
3900X olisi huomattavasti parempi yksinkertaisessa muistin käytöksessä.