Myyty 6x WD Gold 1TB [Tre]

Liittynyt
16.04.2019
Viestejä
117
Tuote: WD1005FBYZ-01YCBB2
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): F9, kesällä -18.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei/ei
Muuta huomioitavaa: Levyt seisoivat pitkään käyttämättömänä, jonka jälkeen päätyivät NAS:n sisälle pyörimään tyhjänä kuvissa näkyvät tunnit. Ovat elämänsä aikana nähneet ehkä pari pientä Linux-VMä, muuten ei näille ole mitään kirjoiteltu.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Vain nouto
Maksutapa: MobilePay


Kuva:

WD1.pngWD2.pngWD3.pngWD4.pngWD5.pngWD6.png
 
Viimeksi muokattu:
mikä 1TB levyissä maksaa niin paljon? onko nämä siis reippaasti parempia kuin ns. tusinalevyt WD:ltä?
 
Tarjoon 10 € per levy. Oon nähnyt 14 TB WD Gold levyä myytävän 180 euroon, oli vastaavilla käyttötunneilla ja uudempi. Vaikka nää levyt on Gold mallia, niin ei näitä sentään kullasta ole valettu.
 
About näin. Ilmoituksessa on tarkka malli jos haluaa eroja selvitellä.
Tarjoon 10 € per levy. Oon nähnyt 14 TB WD Gold levyä myytävän 180 euroon, oli vastaavilla käyttötunneilla ja uudempi. Vaikka nää levyt on Gold mallia, niin ei näitä sentään kullasta ole valettu.

Mä voin kyllä maksaa enempi kuin 10 euroo mut toi 50 euroo per levy on liikaa
 
Tarjoon 10 € per levy. Oon nähnyt 14 TB WD Gold levyä myytävän 180 euroon, oli vastaavilla käyttötunneilla ja uudempi. Vaikka nää levyt on Gold mallia, niin ei näitä sentään kullasta ole valettu.
Kiitos, mutta ei kiitos. Mä olen nähnyt levyjä annettavan myös ilmaiseksi, mutten tähän mennessä ole vielä itse saanut :lol:

Mä voin kyllä maksaa enempi kuin 10 euroo mut toi 50 euroo per levy on liikaa
Sitten voi tarjota, siihen ei lupaa tarvita :)
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom