5G-reitittimet

Heipsan. Hakutoiminnolla enpä löytänyt ketjua aiheesta, joten laitetaanpa.

Asun sattumoisin tällä hetkellä asuntovaunussa, ja katselin et laittaisi tänne jonkin mobiilinetin. Toki puhelimen nettiäkin voi jakaa, mutta itse mietin, että voisi olla kätevämpi olla ihan dedikoitu vermes sitä varten. Plus toimii erinäiset laitteet paremmin wifin kautta, kun ei tarvitse jatkuvasti paritella niitä puhelimen nettiin, lähtiessä ja tullessa, jne...

Telia DOT 4g on minulla käytössä puhelimessa, niin katsoin et sieltä saisi noin 30 eurolla 5g-liittymän + keskittämisedun.

Jonkinlaisen reitittimen sitä varten tietysti tarvitsee. Aika tyyriitä näyttivät olevan. Telia DOT:issa ilmeisesti myyvät tällaisia ZTE:n laitteita (äpin kautta 312e kertamaksu tai 13e/24kk).

Itse en ymmärrä tällaisista laitteista mitään. Olisiko kenelläkään antaa suosituksia, esim. kannattaako ottaa 5g-reititin tuolta operaattorin kaupasta suoraan, vai ostaa jokin toinen laite? Varsin tyyriitä näkyvät olevan.

Esimerkiksi tällaiset löytyypi verkkiksestä samantien, ajavatko asiansa, tai onko näillä jotakin eroja, joita pitäisi hoksata -- joko keskenään tai vaikkapa noihin edellä mainittuihin ZTE:n malleihin?

Statistiikka

Viestiketjuista
286 332
Jäsenet
79 178
Uusin jäsen
Majaexpert

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom