Myyty 5800X3D + Asus ROG Strix B550-F Gaming (Wifi) *Oulu*

Liittynyt
10.02.2017
Viestejä
292
Tuote: 5800X3D ja Asus ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)
Hinta: Prossu 275€, ja emo 90€. Jos ostaa molemmat, niin tarjouksena 350€ yhteensä.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prossu verkkokauppa.com 11/2022. Emo Jimms 3/2021.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy. Takuuta molemmissa 36kk ostopäivästä, eli vielä voimassa.
Muuta huomioitavaa:
Ongelmitta toiminut parivaljakko.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Nouto, Mobilepay/Pivo


Kuva:
 
Liittynyt
10.02.2017
Viestejä
292
Meni yksityisviestitse HP molemmista tarjonneelle herrasmiehelle.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 263
No kauppa alueen sääntöjen mukaan olisi kuulunut varmaankin minulle myydä kun myyjä itse sanoi että se toinen tarjous oli tullut 7min ilmoituksen jättämisestä ja mun tarjous oli jätetty jo 4min ilmoituksen laittamisesta. Lisäksi tuotteet oli erikseen hinnoiteltu niin kai ne olisi pitänyt olla erikseen ostettavissakin. Lisäksi emolevystäkin oli jo hp tarjous, niin myyjän ei olisi tarvinnut edes tinkiä tuotteista.
 
Viimeksi muokattu:

Ville Suvanto

Modulaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
472
No kauppa alueen sääntöjen mukaan olisi kuulunut varmaankin minulle myydä kun myyjä itse sanoi että se toinen tarjous oli tullut 7min ilmoituksen jättämisestä ja mun tarjous oli jätetty jo 4min ilmoituksen laittamisesta. Lisäksi tuotteet oli erikseen hinnoiteltu niin kai ne olisi pitänyt olla erikseen ostettavissakin. Lisäksi emolevystäkin oli jo hp tarjous, niin myyjän ei olisi tarvinnut edes tinkiä tuotteista.
@Astire Juuri näin, kuten @pecu_83 viestissään kertoo. Eli prossu kuuluisi mennä @pecu_83:lle.
 
Liittynyt
10.02.2017
Viestejä
292
OK, olen ensi kerralla tarkempi laatiessani ilmoitusta.
Nyt raha on jo vaihtanut omistajaa ja hommat lyöty lukkoon.

EDIT:
Yksityisviestittäjä "Molemmat HP:lla" oli 2 minuuttia hitaampi kuin pecu_83. Eli oikeusmurha oli siinä mielessä pieni, jos tälle mitään painoarvoa voi laittaa, että melkein yhtäaikaa tarjous tuli.
Itsestäänselvää on se että myyjän kannalta ennemmin myy kaikki kerralla. Toki se täytyisi myös ilmoituksessa lukea, myönnettäköön.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 263
Niin, lisättäköön, että mä kyllä laitoin YV:n myös samalla minuutilla kuin tarjouksen ketjuunkin, eli se mun tarjous ei päässyt menemään sulta ohi, sä vaan päätit myydä ennemmin muualle. Tää nyt meni näin, ei siinä sen kummempia. Olo oli vaan hetken jo kuin lottovoittajalla, kun olen tuota prossua kyttäillyt jo pari kk ja satuin avaamaan myyntipalstan kerrankin oikeaan aikaan ja ehdin laittaa ekana viestiäkin.
 

kobedih

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 133
OK, olen ensi kerralla tarkempi laatiessani ilmoitusta.
Nyt raha on jo vaihtanut omistajaa ja hommat lyöty lukkoon.

EDIT:
Yksityisviestittäjä "Molemmat HP:lla" oli 2 minuuttia hitaampi kuin pecu_83. Eli oikeusmurha oli siinä mielessä pieni, jos tälle mitään painoarvoa voi laittaa, että melkein yhtäaikaa tarjous tuli.
Itsestäänselvää on se että myyjän kannalta ennemmin myy kaikki kerralla. Toki se täytyisi myös ilmoituksessa lukea, myönnettäköön.
kenelle tuotteen nyt sit meni?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 329 996
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom