5700xt ja PlayReady DRM

Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
53
AMD lisäsi PlayReady 3.0 tuon ajureihinsa, mutta itse en saa sitä toimimaan oikein. Edge Chromium selaimella olen lisännyt PlayReady-flagin ja kokeillut paria muutakin, mutta ei vaan suostu AppleTV toimimaan yli 720p resoluution.

Testailen myös tällä demolla. Huolestuttavaa on se, että parhaimmillaan saan videon pyörimään kerran PlayReady-tilassa, mutta jos uudelleenlataan sivun, niin näkyy vain mustaa ja ääni kuuluu. Vaatii koko tietokoneen uudelleenkäynnistyksen, että toimii jälleen yhden latauskerran.... https://bitmovin.com/demos/drm

Prossu on 6700K eli juuri yhden sukupolven liian vanha tukeakseen itse tuota DRM. Olen kokeillut pakottaa Windowsin grafiikka-asetuksista Edgen käyttämään nimenomaan tuota 5700xt, mutta ei auta. Olen yrittänyt flageilla poistaa Widevinen mutta nähdäkseni AppleTV pyrkii käyttämään vain sitä vaikka jotkut väittää että PlayReadyllä saisi jopa 4K. Myöskään #ignore-gpu-blocklist ei auttanut, vaikkakin vähensi virheitä about://gpu sivulla.

Eli onko joku oikeasti saanut tuon toimimaan kokoonpanolla jossa prossu ei tue PlayReadyä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 764
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom