Lahjoitetaan 55" Sony Bravia 4k LED vm 2016

Kovan ja pitkän uran palvellut Sony kaipaisi asiantuntijan jotta saisi viettää vielä eläkepäiviään toimivana telkkarina eikä kaatopaikalla.

Vika; pimeä ruutu. En missään nimessä usko että vika on ledeissä oirien perusteella vaan epäilen voimapiiriä. Joku tinaukseen erikoistunut saisi tästä varmasti toimivan telkkarin itselleen. Tein siitä langan noin puoli vuotta sitten Lisäaikaa rikkinäisestä Sony telkkarista (siellä myös kuvat) Eli sellainen "pikafiksi" tehty kunnes päätti heittää virrat väkisin myös oikealle puolelle joka valaistuu hetkeksi, jonka jälkeen virta ei näyttää riittävän ja näyttö pimenee. Noin viikon ajan ennen täyspimennosta havaintona oli että aina kun video teki fade to black, töllö saattoi jäädä pimeäksi ja piti käynnistää uudelleen.

Uusi töllö on jo eikä aika riitä tän korjaamiseen. Ei enää oikein riitä prossutehoa suorastaan mihinkään ilman erillistä digiboksia, mutta kuolleita pikseleitä ei ole, äänentoisto on loistava ja kuvanlaatu oli mahtava niin kauan kuin kesti.

Molemmat kaukosäätimet tallessa sekä jalka, laite on resetoitu.

Nouto aikasintaan kahden viikon päästä. Suunta; Karjaa.

Viimeksi muokattu:
Itsellä saman vuoden sama telkkari kosahti muuten samanlailla, mutta veti suoraan vain ton mustan ruudun ilman varoitusta. Onkohan nämä ajastettu menemään rikki. Itse vein sorttiasemalle, kun oli jo OLED ostettuna.

Itsellä saman vuoden sama telkkari kosahti muuten samanlailla, mutta veti suoraan vain ton mustan ruudun ilman varoitusta. Onkohan nämä ajastettu menemään rikki. Itse vein sorttiasemalle, kun oli jo OLED ostettuna.
Hyvin yleistä nykyään, eiks aika tuoreesti Lenovon sekä HP piirivalmistaja jäänyt kiinni Galliumin lisäämisestä nestemetalliin, jonka takia jäähdytinelementit syöpyvät melko sopivasti paskaksi 3-5 vuodessa

Pyysin kuvaa, mutta ei tarvitsekkaan. Olen heittänyt kuukausi sitten pois jo piirilevyt, otin itse talteen paneelivikasesta telkasta. Harmi.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 968
Jäsenet
82 440
Uusin jäsen
Tomber

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom