5060 ti (16gb) vs 9060 xt (16gb) kumpi ostaa

Tarkoituksena ois ostaa uusi näytönohjain ja aloin pohtimaan noita blackfriday alennuksia. Tarkoituksena on ostaa joko 5060 ti (16gb) tai 9060 xt (16gb). Pelejä joita pelaan on CS2 ja LOL. Kumpi on tehokkaampi malli ja kannattava ostaa, nimittäin olen nähnyt molempi puolisia arvosteluja. Arvostan jos osataan vastata objektiivisesti, sillä minulla ei ole väliä onko se amd vai nvidia. Tiedossa on myös Gigantin 399€ tarjous entuudestaan. Tulisko kummikin odottaan ihan Black fridayhin asti, jos 9060 tulisi alennukseen vielä?

5060 Ti on sinulle parempi.

Kannattaa katsoa niitä arvosteluja, joissa testataan niitä pelejä, joita pelaat.

Tällä hetkellä 5060 ti 16 Gb huomenna kun 9060 XT16 Gb mallit halvimmillaan 359€ ja näkisin että aina noin 70€ halvemmalla pitää saada radeon jotta tehoero kumuloituu joten 329€ tarjousta odotan. Nähtäväksi jää toteutuuko.

Tällä hetkellä 5060 ti 16 Gb huomenna kun 9060 XT16 Gb mallit halvimmillaan 359€ ja näkisin että aina noin 70€ halvemmalla pitää saada radeon jotta tehoero kumuloituu joten 329€ tarjousta odotan. Nähtäväksi jää toteutuuko.
Olen koitttanutki pohtia, mikä hinta pitäisi hintaerona, joka ratkaisisi tämän pohdinnan. Varsinkin kun välillä amd:lle annettaa paremmat pisteet ja välillä nvidialle, en tiedä mihin nämä arvostelut ja fps-tulokset perustuvat, jos välillä saadaan vastakkaisia tuloksia samoilla tuotteella

Olen koittanut katsoakin, mutta osissa videoissa amd:llä saadaan parempi fps ja osassa nvidia ja sitten tulee myös muistaa hinta-laatu suhde

Saa laittaa videon, jossa AMD:lla saadaan parempi FPS CS2.. Ei taida sellaista olla. Kannattaa edelleen katsoa niistä peleistä videoita, joita itse pelaa.

Saa laittaa videon, jossa AMD:lla saadaan parempi FPS CS2.. Ei taida sellaista olla. Kannattaa edelleen katsoa niistä peleistä videoita, joita itse pelaa.

Ihan mielenkiinnosta ja tekemisen puutteesta katoin ja ensimmäinen (ja ainoa) video minkä katoin oli just sellanen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/L5ZlWaerUCU?si=aD-8IZ3EfNtHkNTW&t=625

Ihan mielenkiinnosta ja tekemisen puutteesta katoin ja ensimmäinen (ja ainoa) video minkä katoin oli just sellanen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/L5ZlWaerUCU?si=aD-8IZ3EfNtHkNTW&t=625

Tuolla taas virallisella vertailusivustolla on saatu paljon huonommat tulokset RX 9060 XT:llä:

Luotan tuohon sivustoon enemmän, mutta video on kyllä mielenkiintoinen. Täytyy vähän pureksia tätä.

Tuolla taas virallisella vertailusivustolla on saatu paljon huonommat tulokset RX 9060 XT:llä:

Luotan tuohon sivustoon enemmän, mutta video on kyllä mielenkiintoinen. Täytyy vähän pureksia tätä.
Tämän takia itsellä ollut vähän luottamuspula, mihin lähteeseen voi luottaa, kun mitä ymmärtänyt kun osa sivustoista vielä suosii jotakin merkkiä ja sen takia annetaan paremmat tulokset tietylle merkille. Toki jos hinta ero 80€ ja fps tulee lisää 10 niin sitten kyllä siinä vaiheessa kallistun halvempaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 840
Jäsenet
80 161
Uusin jäsen
pappojenpappa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom