Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis uutena Nokia N9 Sekä Nokia N900 kiinnostaisko ne.
Ois tälläset. vasemmalta oikealle ylhäällä katottuna on Redmi 12C, xperia z1, xperia z3 compact, lg leon 4g sit tokalla rivillä on GT-i5500 samsung, lg ks360 ja samsung gt-83310. Xperiat, Leon ja Redmi (tässä takuuta yli vuosi jäljel) toimii mut Xperiat ilman laturii ja lasit on osittain irti, muista en tiedä toimiiko ja ei käypäsii latureita.
Minulla taitaa olla kasa puhelimia. Pitää tarkistaa tuo puhelin loota aamulla
yv:tä laitettuJoo laittele vaikka yv:llä kuva kaikesta mitä löytyy
Täältä löytyis Iphone 6, 6S, 2020 SE ja 8 Plus. Yksi ~7" tabletti ja 3DS. Puhelimista kaikissa on näytöt rikki. Iphone 6 akku on otettu pois, kun oli pullistunut. Iphone 8 plussan takalasi on myös rikki ja 2020 SE takalasissa paljon naarmuja. Kaikki puhelimet on auottu ja olen ollut aikeissa niitä korjata, mutta en ole saanut niille sopivaa rakoa. Tässä ovat nyt pöytälaatikossa olleet jonkin aikaa, niin joutaa jo eteenpäin. 3DS on vähän kovempia kokenut. Ylänäyttö on täysin osissa ja osa lattakaapeleista on poikki. Tabletin kunnosta ei ole mitään tietoa, kun on johto mennyt hukkaan.
Järvenpäästä löytyy iso kasa uudempia ja vanhempia Android puhelimia, Oneplussia, muunmuassa 8 Pro, 10pro, 8, 6, jne, sekä useita huawei, honor, samsung puhelimia, jotenkin rikkinäisiä kaikki. laitan sinulle kuvat viestillä.