Myydään 5 kpl 5700XT Red Devil (Tampere)

Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
14
Myytävä tuote: 5 kpl 5700XT Red Devil
Hinta: yhteensä 1000e
Kuitti löytyy: Ei takuuta, ei kuittia.
Muuta huomioitavaa: Korteilla louhittu tuuletetussa avokehikossa. Mukaan alkuperäisiä paketteja.
Paikkakunta: Tampere
Toimitustapa: Mielellään vain nouto. Voin myös tuoda autolla Tampereen lähialueelle.
Maksutapa: Mobilepay ja käteinen.

Kuva:

Ei kuvaa, kortit voi tarkastaa paikan päällä.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
14
En osaa sanoa muisteista, kun kortit eivät ole tällä hetkellä kiinni. Olen ostanut kaikki kortit käytettyinä noin vuosi sitten. Tuulettimet ovat kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 053
En osaa sanoa muisteista, kun kortit eivät ole tällä hetkellä kiinni. Olen ostanut kaikki kortit käytettyinä noin vuosi sitten.
Jos on louhittu, niin esim. HiveOS/RaveOS screenshoteista (kai sellaisia on jossain vaiheessa otettu?) näkee millaiset muistit korteissa.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
14
Mites lämmöt käyttäytyy? Onko tahnat jo vaihtokunnossa?
Jos tehdään kaupat niin voin laittaa korttiin uudet tahnat. Hyllyssä on jo valmiiksi Arctic Silver Ceramique:ta, joka jäykkänä ja valumattomana sopii hommaan. En ole vaan nähnyt tarvetta ruveta vaihtelemaan tahnoja, kun kortit ovat toimineet hyvin vanhoillakin.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
162
En kiinnittänyt huomiota päivämääriin. Huomasin tämän etusivulla ensimmäisenä. Tokkiinsa kaupat on sitten jo käyty.
Tää on tätä, ku puoletkaan ei vaihda tohon otsikkoon tai ilmota muutenkaan, että MYYTY :rolleyes: Iteki joskus googlannu jotain tuotetta täälä ja tullu vastaan wanhempi ilmotus, mut ei lue onko kauppoja tehty vai ei ja sit oon tuuminu oisko tuote sittenki vielä saatavilla vaiko eikäkö... :hmm: :zoom:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 495
Viestejä
4 239 064
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
Jonne Rautiainen

Hinta.fi

Ylös Bottom