Myyty 4x Seagate Ironwolf 4TB *HKI* yht. 150€

Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
697
Myytävä tuote: 4x Seagate Ironwolf 4TB
Hinta: 65/30
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

Nas käytöstä poistettuja levyjä kohtuu tunneilla. Yhdessä levyssä smart vammaa.

Ehjät levyt 65€/kpl
Smartvammainen 30€

Tai koko paketti 150€


Sijainti: Helsinki, Myllypuro
Toimitustapa: Nouto, koko paketin ostajalle voin toimittaa maksutta kotiovelle PK-seudulla
Maksutapa: Mobilepay/käteinen


Kuva:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
305
Moro

Mua vois kiinnostaa ainaki nuo kolme mutta mullaki nämä tulis FreeNAS palvelimeen eli NAS-käyttöön. Nuo kolmelevyä vois ehkä mennä vielä NAS-käytössä. Voisikko sä testata nuo kiintolevyt sellasella ohjelmalla ku HDDtune? Se näyttäis kaikkien sektoreiden kunnon erikseen, ja se täytyis mielellään sillä pitkällä testillä tsekata. Voitais sen jälkeen sit hieroa näistä kauppoja. Miltäs kuulostais? Ens kuussa oon tulossa Helsinkiin ku meen tuolla mun lääkärillä siellä käymään, niin samalla voisin nämä noutaa että ei välttis tarvis postittaa. Voitko laitella YV:tä? :)
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
697
No eipä tällainen ylimääräinen testailu kyllä kiinnosta yhtään ja vielä venttailu ens kuuhun. Ja postistushan tässä ei ole edes vaihtoehto.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
305
No eipä tällainen ylimääräinen testailu kyllä kiinnosta yhtään ja vielä venttailu ens kuuhun. Ja postistushan tässä ei ole edes vaihtoehto.

On vaan yks huono kokemus tuosta CrystalDiskInfosta ja sen takia ainaki osittain kyseenalaistan ton testin. Aikoinaan tein Web-palvelimen ja ku kaikki oli valmista ja toimi hienosti niin eiköhän kiintolevy pimahtanu. Se oli siis just CrystalDiskInfolla testailtu. Mutta jokaisella nyt tietenki onma ajatusmaailma. En minä ainakaan NAS-käyttöön viiti ostaa käytettyjä levyjä jos en tiedä niiden kuntoa tarkoin, toi 60€ kuitenki on kans rahaa. Mutta noita on kiintolevyjä maailma täynnä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 514
Viestejä
4 249 672
Jäsenet
71 343
Uusin jäsen
Rikhard

Hinta.fi

Ylös Bottom