4K-Näytöt

Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
495
mikäli 165hz riittää ja olettaen että tuo on muuten yhtä laadukas kuin nuo 240hz mallit niin ihan ok hinta mielestäni.

tuosta paneelista en osaa sanoa mitään kun siitä ei taida olla vielä mitään revikoita, ilmeisesti ainut 165hz next gen paneeli tällä hetkellä.

hyvä puoli tuossa on että jos toimitus vasta 3kk päästä niin ainahan sen voi perua mikäli paneeli/näyttö haukutaan revikoissa, tietysti tämän voi todeta omassakin käytössä kelpaako se mutta säästyy postittelulta yms.
 
Liittynyt
28.07.2023
Viestejä
5
Proshopissa on nyt varastossa yli 15 kappaletta kauan odottaminiani Dell Alienware AW3225QF näyttöjä. Pistin tilaukseen..
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
197
Tuo 390 euron arvoinen Neo G7 43" tuli haettua tosiaan Tammiston Powerista. Oletteko miten omistajat säästäneet kuva asetuksia. Jonkun verran tossa säädin ja ihan asialliselle vaikuttaa alun perusteella omaan käyttöön .

1000087452.jpg
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 811
Tuo 390 euron arvoinen Neo G7 43" tuli haettua tosiaan Tammiston Powerista. Oletteko miten omistajat säästäneet kuva asetuksia. Jonkun verran tossa säädin ja ihan asialliselle vaikuttaa alun perusteella omaan käyttöön .

Tervetuloa kerhoon :) Kato onko sulla uusin firmware, näyttäis mulla olevan 1641.

En mä oo juurikaan säätöjä tehnyt, jos mitään. Displayportilla windowsissa kiinni niin tulee jotkut 144Hz yms ilmoitukset alareunaan (kaikki ON). HDMIssä ollut työkone niin sekin varmaan aika defaulteilla.

Jos et löydä yhtään dead pixeleitä tms, niin kyllähän sä 390 eurolla teit varmaan elämäsi kaupat. Ehkä saattaa vähän vaatia totuttelua jos ennen ollut pienempiä, mut yllättävän äkkiä sitä tottuu.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
197
Tervetuloa kerhoon :) Kato onko sulla uusin firmware, näyttäis mulla olevan 1641.

En mä oo juurikaan säätöjä tehnyt, jos mitään. Displayportilla windowsissa kiinni niin tulee jotkut 144Hz yms ilmoitukset alareunaan (kaikki ON). HDMIssä ollut työkone niin sekin varmaan aika defaulteilla.

Jos et löydä yhtään dead pixeleitä tms, niin kyllähän sä 390 eurolla teit varmaan elämäsi kaupat. Ehkä saattaa vähän vaatia totuttelua jos ennen ollut pienempiä, mut yllättävän äkkiä sitä tottuu.
Juu, kyllä mä tossa säädin jo mieleiseksi kuva-asetuksia ja kelpaa kyllä. 144 Hz on päällä toki ja adaptive sync yms. Kuva on kyllä omaan makuun hyvä. Kuolleita pikseleitä en ole löytänyt ja näyttää olevan muutenkin hyvässä kunnossa oleva yksilö, joten ainakin tällä hetkellä vaikuttaa oikein hyviltä kaupoilta. Ja tosiaan sdr asetuksia ite säädin. Hdr asetuksiin en ole perehtynyt ollenkaan vielä kun sitä en ole pc:llä käyttänyt oikeastaan koskaan aiemmin.

Ja juu, onhan tuo aika iso näin alkuun, mutta eiköhän tuohon nopeasti totu.

E: Ja tosiaan näyttö väitti myös että uusin firmware on sisässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.05.2023
Viestejä
31
Liittynyt
13.06.2017
Viestejä
19
Uusien OLED-paneelien kiinnipalamistakuusta ei taida olla vielä hirveästi käytännön kokemuksia?
Mietin vain miten tarkasti niissä on takuuehdot määritelty. Luulis esimerkiksi tehtäväpalkista jäävän jotain jälkeä kolmen vuoden aikana suojausominaisuuksista huolimatta
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 779
Viestejä
4 313 468
Jäsenet
71 908
Uusin jäsen
iija

Hinta.fi

Ylös Bottom