• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF 49" Samsung Odyssey Neo G9 1199€

Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
246
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Samsung.comissa myös XLBW2023 koodilla ilmaset buds 2 kuulokkeet mikäli ostaa yli 1000€, tämä toimii members koodin kanssa. BUYNOW koodilla myös -10% mutta ei näyttänyt toimivan muiden koodien kanssa yhteen.

Members koodi on henkilökohtainen. ja saa Samsung members appiksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
351
Se, että Power pumppaa hinnan 1799€ pari viikkoa ennen BF-tarjouksia ei tarkoita, että olisi normihinta. Powerin sivujenkin mukaan kyseessä on 100€ alennus, eikä 600€. En tiedä miksi olet kaivanut tuollaisen hinnan normaalihinnaksi, kun sitä ei edes tuolla myyntisivuilla mainita missään :confused:.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Samsung.comissa myös XLBW2023 koodilla ilmaset buds 2 kuulokkeet mikäli ostaa yli 1000€, tämä toimii members koodin kanssa. BUYNOW koodilla myös -10% mutta ei näyttänyt toimivan muiden koodien kanssa yhteen.

Members koodi on henkilökohtainen. ja saa Samsung members appiksesta.
Jos koodi on muodossa xxxx-xxxx- jne. niin ei tunnu kelpaavan.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
246
Se, että Power pumppaa hinnan 1799€ pari viikkoa ennen BF-tarjouksia ei tarkoita, että olisi normihinta. Powerin sivujenkin mukaan kyseessä on 100€ alennus, eikä 600€. En tiedä miksi olet kaivanut tuollaisen hinnan normaalihinnaksi, kun sitä ei edes tuolla myyntisivuilla mainita missään :confused:.
Tottakai ne pumppaa. Niillä oli hyvän tovin toi sama näyttö "uutuutena" 1299 hintaan ja niin että ne on Ruotsin varastoon ottanut noita läjän. Mulle se on aika sama miten ne noiden hintojen kanssa kikkailee kun se on jo tiedossa että ne vääristää niitä tarkoituksella, mutta ainakaan tänään en ole löytänyt halvemmalla miniledeillä olevaa 240Hz 49" Neo G9:iä mistään. Normi hinta taitaa aika ympäriinsä tuntuu heiluvan 1500-1800 välillä firmoissa jotka operoi laajemmin Suomessa. En mä tota heti ole liipaisemassa, vaan tsekkailen että mitä Verkkis laittaa vastineeksi vai laittaako tuolle näytölle mitään. Mutta voi hyvin olla ettei tätä näyttöä ole taas halvemmalla saamassa oikein mistään.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
429
Samsung.comissa myös XLBW2023 koodilla ilmaset buds 2 kuulokkeet mikäli ostaa yli 1000€, tämä toimii members koodin kanssa. BUYNOW koodilla myös -10% mutta ei näyttänyt toimivan muiden koodien kanssa yhteen.

Members koodi on henkilökohtainen. ja saa Samsung members appiksesta.
Onkos joku saanut 2 koodia toimimaan samaan aikaan? Siis Members ja Buds? Mulla aina nollaa toisen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Onkos joku saanut 2 koodia toimimaan samaan aikaan? Siis Members ja Buds? Mulla aina nollaa toisen.
Eilen kokeilin ja toimi memberssi ja budsi. Työkaveri myös onnistu tilaamaan 1019€ budsien kanssa tuon näytön. Buynow koodi nollasi muut koodit ainakin eilen.

ps. Nyt buynow ei näytä toimivan. Members ja buds koodi ei toimi samaan aikaan joten tainnut vähä rajata näitä nyt. Samsungin tuntien huomenna saattaa kaikki koodit toimia samaan aikaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 968
Eilen kokeilin ja toimi memberssi ja budsi. Työkaveri myös onnistu tilaamaan 1019€ budsien kanssa tuon näytön. Buynow koodi nollasi muut koodit ainakin eilen.

ps. Nyt buynow ei näytä toimivan eikä members ja buds koodi samaa aikaan joten tainnut vähä rajata näitä nyt. Samsungin tuntien huomenna saattaa kaikki koodit toimia samaan aikaan :D
Toimii ainakin vielä tuo Buds koodi. Ei anna enää lisätä toista koodia kuin yhden.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
246
Tuli laitettua eilen tilaukseen tuo Powerin tarjous. Ensi viikolla luultavasti näyttö kotosalla.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Eikös toi OLED oo heittämällä parempi kuin NEO? 1800R vs. 1000R ainoa "miinus", tosin 1800R on kivempi kyllä jos näytöllä tekee mitä tahansa muuta kuin pelaa.

EDIT: Koodilla WINNER2023 saa ~55e alennusta, OLED:n hinnaksi jää 1044,05e. Ei näytä stäkkäävän Budsien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
246
Eikös toi OLED oo heittämällä parempi kuin NEO? 1800R vs. 1000R ainoa "miinus", tosin 1800R on kivempi kyllä jos näytöllä tekee mitä tahansa muuta kuin pelaa.

EDIT: Koodilla WINNER2023 saa ~55e alennusta, OLED:n hinnaksi jää 1044,05e. Ei näytä stäkkäävän Budsien kanssa.
Niin jos tekee arkipäivisin duunia himasta sen 8 vähintään tuntia staattisia elementtejä, exceliä ja pohjakuvia hämmästellen, outlook jossakin päin näyttöä, niin eiköhän toi miniled ja VA oo turvallisempi valinta. Tällä käytöllä QD-OLED:hen palaisi varjot kiinni varmaan alta vuodessa mitä tuossa nyt reddittiä tutkaillut.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Niin jos tekee arkipäivisin duunia himasta sen 8 vähintään tuntia staattisia elementtejä, exceliä ja pohjakuvia hämmästellen, outlook jossakin päin näyttöä, niin eiköhän toi miniled ja VA oo turvallisempi valinta. Tällä käytöllä QD-OLED:hen palaisi varjot kiinni varmaan alta vuodessa mitä tuossa nyt reddittiä tutkaillut.
Onkohan näin? Mä olen käyttänyt nyt reilun vuoden LG C2 42” Oledia työkäytössä ilman ongelmia kiinnipalamisesta. Vuosi sitten vaihdoin siihen G9 VA:sta. Ultrawideä on ikävä, mutta en tiedä pystyykö palaamaan OLED:sta mihinkään muuhun.

Mulla käyttö kanssa lähinnä deskaria, pelaaminen sivuseikka.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
246
Onkohan näin? Mä olen käyttänyt nyt reilun vuoden LG C2 42” Oledia työkäytössä ilman ongelmia kiinnipalamisesta. Vuosi sitten vaihdoin siihen G9 VA:sta. Ultrawideä on ikävä, mutta en tiedä pystyykö palaamaan OLED:sta mihinkään muuhun.

Mulla käyttö kanssa lähinnä deskaria, pelaaminen sivuseikka.
Kyllä varsinkin noi Sampan QD-OLED paneelit aika herkästi ottaa varjoja. LG:llä on jo tekniikka pidemmällä ja muutenkin erilainen joten ongelma ei ole läheskään niin paha. Redditissä kun käyt tsekkailemassa vähän r/ultrawidemasterrace -subredditissä niin huomaa aika nopeasti että Sampan G8:t ja sen sisarmallit on olleet aika nopeasti ongelmissa jos on otettu sekoitettuun työkäyttöön. Alienwareissa ja Philipsissä sama paneeli mutta AW:llä on hyvin kattava takuu asian suhteen joskin vaikuttaa vähän siltä että niistä palautetuista laitteista laitetaan iso osa takaisin kiertoon takuuvaihtolaitteina eli tuurista kiinni mimmonen tulee tilalle ja Philipsillä tais olla aika ärhäkällä aikataululla pakotettu paneelin huoltotoiminto. Samsung ei anna kuvan palamiselle takuuta ja ihmiset ei ihan hirveän mielissään ole siitä. G9 OLEDissa on tehty dramaattisempi pixel shift toiminto joka auttaa kans vähän pidempään, mutta ei noita Sampan QD-OLED paneeleita ole tehty työkäyttöön vaikka kuinka haluaisi. Toki jos jaksaa säätää ja optimoida työpöytämeininkinsä ja taustakuvat yms siihen ettei QD-OLED vaan vahingossakaan ota varjoja eli pala kiinni niin saa lisäaikaa. Tyytyväisimmät käyttäjät tuntuu olevan niitä joiden näytöt on vaan pelaamiseen. Mä en jaksa semmoista stressiä vaan haluan näytön mitä ei tarvitse sinänsä säästellä ja sillä menee kovakontrastiset ikävät staattiset elementit ilman sen kummempaa paapomista.

Edit: lisäinfona tiedoksi, etten vastusta OLEDeja todellakaan, mulla on puhelimissa jo pitkään olleet OLEDit ja nyt on toinen OLED-töllö menossa. OLED-töllötkin saa edelleen aika nopeasti aika huonoon jamaan jos pitää koneen näyttönä niin että vaikka neljäsosa ruudusta on excel-taulukkoa ja sit muita staattisia juttuja myös. Jos mun käyttö olisi vaan pelaamista niin tottakai OLED olisi ollut kiva valinta, mutta se että kolmasosa vuorokaudesta painetaan arkisin töitä niin ei kiitos. Rtings.comilla on juttua myös tuosta että QD-OLEDit polttaa kuvan selvästi nopeammin kuin LG:n OLEDit.
 
Viimeksi muokattu:

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Kiitos, hyvin argumentoitu. Jätän minäkin tuon hankkimatta.
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
371
Samsung ei anna kuvan palamiselle takuuta ja ihmiset ei ihan hirveän mielissään ole siitä. G9 OLEDissa on tehty dramaattisempi pixel shift toiminto joka auttaa kans vähän pidempään, mutta ei noita Sampan QD-OLED paneeleita ole tehty työkäyttöön vaikka kuinka haluaisi. Toki jos jaksaa säätää ja optimoida työpöytämeininkinsä ja taustakuvat yms siihen ettei QD-OLED vaan vahingossakaan ota varjoja eli pala kiinni niin saa lisäaikaa. Tyytyväisimmät käyttäjät tuntuu olevan niitä joiden näytöt on vaan pelaamiseen. Mä en jaksa semmoista stressiä vaan haluan näytön mitä ei tarvitse sinänsä säästellä ja sillä menee kovakontrastiset ikävät staattiset elementit ilman sen kummempaa paapomista.

Edit: lisäinfona tiedoksi, etten vastusta OLEDeja todellakaan, mulla on puhelimissa jo pitkään olleet OLEDit ja nyt on toinen OLED-töllö menossa. OLED-töllötkin saa edelleen aika nopeasti aika huonoon jamaan jos pitää koneen näyttönä niin että vaikka neljäsosa ruudusta on excel-taulukkoa ja sit muita staattisia juttuja myös. Jos mun käyttö olisi vaan pelaamista niin tottakai OLED olisi ollut kiva valinta, mutta se että kolmasosa vuorokaudesta painetaan arkisin töitä niin ei kiitos. Rtings.comilla on juttua myös tuosta että QD-OLEDit polttaa kuvan selvästi nopeammin kuin LG:n OLEDit.
Itsellä on tuo G9 OLED ollut viitisen kuukautta käytössä ja olen kyllä aika surutta käyttänyt sitä siihen mitä olen tarvinnut. Pelailua kyllä, mutta lopulta ehkä jopa enemmän työpöytää, verkkoselailua yms. Tehtäväpalkki on piilotettuna ja parin minuutin ajastin mustaan näytönsäästäjään. Muuten en ole sen kummemmin paaponut, ja pitkääkin päivää exceleiden sekä työkäytönkin parissa hakattu. Ei ainaakaan vielä mitään. Joskin aika nyt tosi lyhyt tietysti vasta. Itse olen ollut todella tyytyväinen tähän näyttöön ja tuntuu, että vihdoin on löytynyt "end game" monitori omaan makuun. Toki sillä olettamalla, että tämä nyt kestäisi käyttöä. Aika näyttää.

En muista kyllä nimenomaan tästä G9 mallista vielä mitään burn in rapsoja nähneeni laajemmalti vaikka aika aktiivisesti "näyttöskeneä" seurailen. Tietysti uusi laite kyseessä. Kannattaa muistaa, että tässä on käytössä toisen sukupolven QD-Oled paneeli, jonka on luvattu olevan tuntuvasti parempi kiinnipalamisia vastaan ja energiatehokkaampi. Myös alipikselirakenne on aavistuksen suotuisampi tekstikäytölle. Tämä ei edes tee mitään ajastettuja puhdistussyklejä tai muuta (kuten aiemmat sukupolvet), koska Samsung on ilmeisesti niin luottavainen, ettei sille ole tarvetta.

Mutta samaan aikaan ihan aiheesta sanot, ja jos haluaa olla varma ettei tuollaisia ongelmia tule tai jos tuntuu, että aiheuttaisi vaan tarpeetonta stressiä, niin LCD on taatusti yhä se paras ratkaisu työpöytäkäyttöön. Työpöytäkäytössä on lopulta aika yhdentekevää onko tämä io-techin foorumipohja täydellisen kontrastin säestämä vai taustavalon vahvistama ja tekstikin on tavan rgb-alirakenteella aavistuksen skarpimpaa. Peleissä ja multimediassa sitten tietty eri.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 661
Viestejä
4 207 685
Jäsenet
70 931
Uusin jäsen
tomoslono

Hinta.fi

Ylös Bottom