Ostettu -

Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
17
Corsair VS650 650W virtalähde löytyy. HP. 20€ + postit.

Ostettu 2019 Jimmsiltä, toimituslähete löytyy, jonka voi lähettää sähköisesti.
 
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
895
Corsair VS650 650W virtalähde löytyy. HP. 20€ + postit.

Ostettu 2019 Jimmsiltä, toimituslähete löytyy, jonka voi lähettää sähköisesti.
Voidaan kaupat tehä, jos siirrän postit ensin, ja loput kun tuote perillä. 0 palautteen vuoksi.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
17
Voidaan kaupat tehä, jos siirrän postit ensin, ja loput kun tuote perillä. 0 palautteen vuoksi.
Olen myynyt kyllä yhden Corsair Vengeance RGB PRO muistin, threadi tuossa ja näet sieltä käyttäjän, joka osti:


Eli raha ensiksi ja sitten postitus. Näin olen aina toiminut MuroBBS ajoista lähtien.

E: Yhteystiedot annan tietenkin ennen kauppoja.
 
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
895
Olen myynyt kyllä yhden Corsair Vengeance RGB PRO muistin, threadi tuossa ja näet sieltä käyttäjän, joka osti:


Eli raha ensiksi ja sitten postitus. Näin olen aina toiminut MuroBBS ajoista lähtien.

E: Yhteystiedot annan tietenkin ennen kauppoja.
Ymmärrettävää, mutta hyväuskoisuuden takia kustu linssiin näissä nettikaupoissa muutamaan otteeseen.
Tämän sivuston ansiosta saanut tehtyä hyviä postikauppojakin, palautteiden ansiosta.
Tämä on vain henkilökohtainen vaade, että palautteet kunnossa, vaikka olisi 20€ tuote kyseessä.
Jossei tää toimintatapa ole ok, niin ei voi mitään.
Kiitos tarjouksesta.
Pistä myynti-osiolle, niin eiköhä se tuohon hintaan omistajaa vaihda noutokaupoin, ja palautteet puolin ja toisin liikkeelle.
Hyvää jatkoa sinne :tup:
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
17
Ymmärrettävää, mutta hyväuskoisuuden takia kustu linssiin näissä nettikaupoissa muutamaan otteeseen.
Tämän sivuston ansiosta saanut tehtyä hyviä postikauppojakin, palautteiden ansiosta.
Tämä on vain henkilökohtainen vaade, että palautteet kunnossa, vaikka olisi 20€ tuote kyseessä.
Jossei tää toimintatapa ole ok, niin ei voi mitään.
Kiitos tarjouksesta, pistä myynti osiolle, niin eiköhä se tuohon hintaan omistajaa vaihda noutokaupoin, ja palautteet puolin ja toisin liikkeelle.
Hyvää jatkoa sinne :tup:
No, kaipa sen voisi sitten postittaa, kunhan ne postikulut siirrät. Sovitaan YV tarkemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 181
Viestejä
4 214 793
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom