Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo kotelolle enään tarvetta, kiitos!Tuommoinen jäi yli:
En osaa yv:tä lähettääOsta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Osta, myy ja huutokauppaa tavarasi helposti Huuto.netissä! Osta vaikka sohva, lastenrattaat tai älypuhelin ja luo oma ilmoituksesi nopeasti.www.huuto.net
Voidaan kaupat tehä, jos siirrän postit ensin, ja loput kun tuote perillä. 0 palautteen vuoksi.Corsair VS650 650W virtalähde löytyy. HP. 20€ + postit.
Ostettu 2019 Jimmsiltä, toimituslähete löytyy, jonka voi lähettää sähköisesti.
Olen myynyt kyllä yhden Corsair Vengeance RGB PRO muistin, threadi tuossa ja näet sieltä käyttäjän, joka osti:Voidaan kaupat tehä, jos siirrän postit ensin, ja loput kun tuote perillä. 0 palautteen vuoksi.
Olen myynyt kyllä yhden Corsair Vengeance RGB PRO muistin, threadi tuossa ja näet sieltä käyttäjän, joka osti:
Myyty - Corsair Vengeance RGB PRO 8GB DDR4 3200MHz (CMW16GX4M2C3200C16) *KUOPIO*
Myytävä tuote: Corsair Vengeance RGB PRO 8GB DDR4 3200MHz CL16 (CMW16GX4M2C3200C16) Hinta: 35€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 2020 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei löydy Muuta huomioitavaa: Takuukuitti ei auttaisi takuun siirtymisessä tässä tapauksessa. Tarkistettu Corsairin sivuilta...bbs.io-tech.fi
Eli raha ensiksi ja sitten postitus. Näin olen aina toiminut MuroBBS ajoista lähtien.
E: Yhteystiedot annan tietenkin ennen kauppoja.
No, kaipa sen voisi sitten postittaa, kunhan ne postikulut siirrät. Sovitaan YV tarkemmin.Ymmärrettävää, mutta hyväuskoisuuden takia kustu linssiin näissä nettikaupoissa muutamaan otteeseen.
Tämän sivuston ansiosta saanut tehtyä hyviä postikauppojakin, palautteiden ansiosta.
Tämä on vain henkilökohtainen vaade, että palautteet kunnossa, vaikka olisi 20€ tuote kyseessä.
Jossei tää toimintatapa ole ok, niin ei voi mitään.
Kiitos tarjouksesta, pistä myynti osiolle, niin eiköhä se tuohon hintaan omistajaa vaihda noutokaupoin, ja palautteet puolin ja toisin liikkeelle.
Hyvää jatkoa sinne