Myyty 4 kpl 1060 6Gb Asus Dual - Vantaa

Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
26
Myytävä tuote: 4 kpl Asus Dual 1060
Hinta: 250€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista kaksi päivää sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Myydään korjattavaksi! Ostettu korjattavaksi sillä puheilla että kaksi toimii ongelmitta louhintakäytössä, omaan rigin löytyikin parempia kortteja enkä ikinä edes kerennyt näitä testaamaan. Samalla hinnalla eteenpäin mitä itsekin näistä maksoin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay,käteinen,tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
26
Voisitko testata mikä kunto?
Koitan nyt ensin saada menemään suoiltaan tolla samalla hinnalla mitä itse maksoin. Mikäli ei kukaan siihen tartu alan itse selvittämään mikä kunto korteilla ja myyn yksitellen ”kovemalla” hinnalla.
 
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
26
onko tarkempaa tietoa mitä häikkää noissa kahdessa?
ei tosiaan mitään tietoa mikä niissä saataa olla, itse ostanut ne sillä puheella että ovat olleet louhinta käytössä ja yhtäkkiä 1/4 ei enää kone tunnistanut eikäalkuperäistä myyjääkään sen kummemin tutkinut vaan myi ne pois. Itse en siis ole edes koittanut selvittää mikä tilanne kun ei ole ”vapaita” paikkoja. Myydään toisin sanoen korjattavaksi.
 
Liittynyt
07.03.2020
Viestejä
200
Myyjä varmasti oli tutkinut asiaa tai tuskin kukaan myy ilman tutkimista. Itsekin näitä katselin mutta onneks passasin.
 
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
26
Myyjä varmasti oli tutkinut asiaa tai tuskin kukaan myy ilman tutkimista. Itsekin näitä katselin mutta onneks passasin.
Hyvä pointti, sama kävi itsellä mielessä. Mutta päätin silti ottaa riskin siihen nähden että jos yksi toimii niin loppu korteille jää hinnaksi 50€.
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
508
Toimii louhinta käytössä, eli ei tule kuvaa mutta pystyy louhimaan?
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
508
Voidaan ottaa hintapyynnöllä + postimaksu jos tokenet postittamaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 747
Viestejä
4 296 293
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom