Myyty 3x Noctua tuuletinta, Seinäjoki

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: 1x 14cm, 2x 8cm
Hinta: 15e yhteensä (en tiedä onko hyvä hinta)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
kolme toimivaa Noctua propellia jotka on "noctuan värisiä"

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva: ne ovat kuvanmukaisen tuulettimen värisiä ja muotoisia, standardi kotelotuulettimia
 

Liitteet

Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
752
Selvitä vielä onko niissä 3pin vai 4pin liittimet.
Tuulettimien keskellä myöskin lukee tuulettimen mallinimi, kuten vaikkapa NF-A14 FLX tai NF-A14 PWM.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Selvitä vielä onko niissä 3pin vai 4pin liittimet.
Tuulettimien keskellä myöskin lukee tuulettimen mallinimi, kuten vaikkapa NF-A14 FLX tai NF-A14 PWM.
jees, laitan kyllä noikin tiedot tänne, mut olitko myös kiinnostunut näistä jos on sopivia malleja?
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Tod.näk. en, mutta kerro mitkä mallit ja jos eksyt pk-seudulle, niin voin harkita.
sulle (ja kaikille muillekin) tiedoksi että fanit olivat Noctua NF-R-8-PWM (2kpl) sekä NF-A14 FLX (1kpl)
pikkutuulettimissa on 4pin ja isossa 3pin, onkoha toi iso paljonkin vanhempi sitten

mulle nää kulkeutui jossain vaiheessa käytettyinä, ite en ole "äänettömiä" tuulettimia kauheesti harrastanut vaan hieman saa olla ääntä joten en tommosia uutena ostaisi ja maksaisi siitä ylimääräistä
 

Liitteet

Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
99
Voisin ostaa nuo HP:lla pois mikäli sinulla on käyntiä Helsingissä. Esim. tämä viikonloppu tai joku ensi viikon arkipäivistä sopisi hyvin.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Voisin ostaa nuo HP:lla pois mikäli sinulla on käyntiä Helsingissä. Esim. tämä viikonloppu tai joku ensi viikon arkipäivistä sopisi hyvin.
ei mulla ole helsinkiin asti menemistä ainaskaan kuukauteen mut jos nää on mulla vielä sillon kun alkaa lähestyä semmonen päivä että olisin tulossa helsinkiin niin laitan sulle ennen sitä viestiä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 704
Viestejä
4 313 436
Jäsenet
71 890
Uusin jäsen
Filepasta

Hinta.fi

Ylös Bottom