Myyty 3x Corsair AF120l (käyttämättömiä) *HKI*

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
3x käyttämättömiä Corsair AF120l tuulettimia tarjolla. HP: 15€ (+postit)
Tuli kopan mukana mutta ei itsellä näille tarvetta. Takuu 2v multitroniciin.
Speksit: 1300 RPM, 57.13 CFM

Myyty YV:llä käyttäjälle Sirne

Ostin tollasen mATX kuution käytettynä tilapäiseksi kopaksi mutta ei mun näyttis mahtunut joten laitetaan kiertoon uudelleen.

Ostettu syksyllä 2016 ja on lähes iskemättömässä kunnossa. Mukaan tulee kaikki hilppeet tuulettimia lukuunottamatta mutta varmaan kaikilta löytyy varastosta pari ylimääräistä noctuaa eikös?

HP: 50€ ja koska ei ole laatikkoa niin ainoastaan noudolla tai mahdollisesti toimituksella Itä-Helsingissä.
 
Viimeksi muokattu:

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
30e jos ei naarmuja.
Tuulettimiin menee jo pari kymppiä.
Kiitos tarjouksesta, odottelen vielä. Ei ole naarmuja.
BTW ei ne kaksi bitfenixin vakiotuuletinta uutenakaan ole ihan noin arvokkaita ;)
Saattaa multa joku 120mm fööni irrota kaupan päällekin.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Löytyykö kuitti ja mistä ostettu?
Juu jimmsille takuut. Tosin eipä tossa mitään oikeen hajoovaa oo kun ei oo orkkis tuulettimia. Mul on kyllä nyt kolme käyttämätöntä corsairin af120l tuuletinta jotka tuli uuden kopan mukana enkä ota niitä käyttöön. Saat kopan + ne kolme tuuletinta vaikka 60€. Tuulettimissa tais olla 2v takuu multitronicille
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 833
Nykyinen koteloon menee vaan mITX-emot. Ajatus olis vuoden vaihteessa päivittää Ryzen settiin pienellä setillä. Mä ku siirtäisin nykyisen setin tohon koteloon jos nyt ostaisin. Ottaisin mun Prodigy kotelosta 230mm ja 120mm tuulettimen tohon niin en tarvitse mitään tuulettimia.

Voisin vasta ostaa ku meen takaisin duuniin huhtikuun alussa. Oon nyt hoitovapaalla.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
No juu käy se jos ei ole siihen mennessä menny. Jos haluut varmasti saada nii kyllä mä ton ilman tuulettimiakin voin myydä vaikka heti.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Koppa on nyt menossa von dutchille. Tuulettimia vielä tarjolla!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 468
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom