Tuote: 3x Fractal Design Ion+ Platinum 760W Täys modulaari
Hinta: yhteensä kaikista 200e sisältäen postituksen tai toimituksen TRE
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä saatu muiden tavaroiden yhteydessä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia näistä
Muuta huomioitavaa: Nämä olleet ilmeisesti aika iisissä mainauskäytössä, minulle tulleet muiden tavaroiden yhteydessä eikä näille ole käyttöä.
Ulkoista kulumaa on, eli naarmuja varmasti löytyy, mutta kaikki testattu ajamalla furmarkkia puolisen tuntia ilman mitään ylimääräisiä ääniä tai ongelmia.
Vaikuttaisivat siis oikein hyväkuntoisilta ja täysin toimivilta, laatupowereita Fractalilta.
Jos näissä nyt ilmenee jotain ongelmaa niin sittenpä katsotaan toki palautusta.
Huom: Näiden mukana tulee aivan julmettu kasa lisäjohtoja löytyy PCI-E piuhaa satapiuhaa ym.
En mainaushommista itse oikein ymmärrä mitään mutta varmaan siihen liittyen on haluttu että on vaikkapa max määrä piuhoja näyttiksille.
Eli toisinsanoen kaikki piuhat + extraa löytyy.
Alkuperäisiä laatikoita 2x, 3xjohtopussit
HUOM: KAIKKI OTETTAVA KERRALLA
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Tampere
Toimitustapa: Posti tai toimitus TRE
Maksutapa: Käteinen, Tilisiirto, ei valitettavasti Mobilepayta
Hinta: yhteensä kaikista 200e sisältäen postituksen tai toimituksen TRE
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä saatu muiden tavaroiden yhteydessä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia näistä
Muuta huomioitavaa: Nämä olleet ilmeisesti aika iisissä mainauskäytössä, minulle tulleet muiden tavaroiden yhteydessä eikä näille ole käyttöä.
Ulkoista kulumaa on, eli naarmuja varmasti löytyy, mutta kaikki testattu ajamalla furmarkkia puolisen tuntia ilman mitään ylimääräisiä ääniä tai ongelmia.
Vaikuttaisivat siis oikein hyväkuntoisilta ja täysin toimivilta, laatupowereita Fractalilta.
Jos näissä nyt ilmenee jotain ongelmaa niin sittenpä katsotaan toki palautusta.
Huom: Näiden mukana tulee aivan julmettu kasa lisäjohtoja löytyy PCI-E piuhaa satapiuhaa ym.
En mainaushommista itse oikein ymmärrä mitään mutta varmaan siihen liittyen on haluttu että on vaikkapa max määrä piuhoja näyttiksille.
Eli toisinsanoen kaikki piuhat + extraa löytyy.
Alkuperäisiä laatikoita 2x, 3xjohtopussit
HUOM: KAIKKI OTETTAVA KERRALLA
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Tampere
Toimitustapa: Posti tai toimitus TRE
Maksutapa: Käteinen, Tilisiirto, ei valitettavasti Mobilepayta