Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvitse tulla kiukuttelemaan jokaiseen myynti-ilmoitukseen, vaikka sinun kohdalla kaupat hieman mutkistuu. PS. ilmoituksessa mainittu myös Nouto.Huijari. Älkää maksako tälle ainakaan etukäteen.
Vaan kun ei ole ainut, jonka kanssa kaupat on hoitamatta ja rikosilmoitus viittä vailla vireillä.Ei tarvitse tulla kiukuttelemaan jokaiseen myynti-ilmoitukseen, vaikka sinun kohdalla kaupat hieman mutkistuu. PS. ilmoituksessa mainittu myös Nouto.
Tiedoksesi nämä myynti-ilmoitukset ei ole tarkoitettu sinun avautumisille.
Huijari. Älkää maksako tälle ainakaan etukäteen.
Vaan kun ei ole ainut, jonka kanssa kaupat on hoitamatta ja rikosilmoitus viittä vailla vireillä.
Hoidahan nämä aikaisemmat kaupat ensin kuntoon.
Oletteko ylläpidolle ilmoittaneet tästä myyjästä? Ei kuullosta hyvältä kun näin moni ilmoittaa että kaupat eivät ole sujuneet, vaan rahat on viety.Minunkin rahat on tämän herran hallussa eikä vastinetta rahalle näy.
Nyt tuli kusetettua väärää miestä ja kohtapuolin se selviää myös tälle "myyjälle" ellei rahoja palauteta tai korttia alkaa näkymään.
Minä olen tehnyt jo rikosilmoituksen. Tee itsekkin jos rahoja tai näytönohjainta ei ala kuulumaan.Minun rahat myös hänellä, eikä näyttiksestä oo kuulunut mitään.
Jos joku vain viitsii/jaksaa, niin tehkää rikosilmoitus.
Huomenna yritän soittaa tälle. Jos ei vastaile puheluihin tai viesteihin niin teen itsekin ilmoituksen.Minä olen tehnyt jo rikosilmoituksen. Tee itsekkin jos rahoja tai näytönohjainta ei ala kuulumaan.
Bannattu tunnus @Jcp avattu käyttäjän omasta pyynnöstä kauppojen selvittämiseksi, ilmoitelkaa tähän ketjuun / raporteilla, miten edistyy.
Mulle lupasi palauttaa rahat kuun loppupuolella.
En ehtinyt vielä rikosilmoitusta tehdä, tänään oli tarkoitus täyttää lomakkeet.
kyllä mä silti tollasesta vippaamisesta tekisin ilmotuksenTäällä sama tilanne. Rahojen palautus luvattu kans kuun loppupuolella.
Ei ole rahoja näkynyt täälläkään. Rikosilmoitusta vaan tekemään jos et ole jo tehnyt.Onko muut saanut rahoja takaisin? Mulle luvattiin helatorstaiksi, mutta eipä tullut eikä viesteihin vastata.