Myydään 3770k ja asrock z77m

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
95
Tään prossun osti veli murosta ja korkkasi sen mattopuukolla. Piirissä näkyy päällä pari naarmu ja antoi mulle sen sitten ilmaiseksi ei viittinyt edes kokeilla vaan osti uudemman.
Ostin sitten tälläsen asrock z77m käytettynä, mutta siitä oli pinnejä socketista vinossa niin joutusin niitä oikomaan. Prossu korkattu siis, mutta kannattaa nestemetallit vaihtaa HS väliin seissyt tää prossu jo 2 vuotta käyttämättönä.

Sain kuitenkin yhdistelmän jotenkin toimimaan, mutta ei toiminut kuin yhdellä ram kammalla.
Oudosti ei tunnistunut myöskään sisäänrakennettu gpu ja tuntui ettei kellotus onnistunut muuten kuin turbolla meni 4ghz.
En mitään isompia kyllä koittanutkaan tutkia kun yhdellä kammalla sain riittävästi itselleni potkua pyörittää arma 2 ja arma 3.
Eli voi olla joku vika siis joko emossa tai prosussa kun molempia ronkittu ehkä muistikanavien ohjauksessa jotain häikkää.

Kyllä näistä jonkun mediakoneen tai nopean toimistokoneen väsää ja pelaaminenkin onnistuu tarvittaessa. Prossu vähän kuin vastaa nyt Xeon E3-1230V2 jos vika siinä.

Sijainti: Varsinais-suomi, Pöytyä.

Yhteensä HP: 90
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
853
Missä on pöytyä :D
51€ posteineen jos tosiaan on muuten vakaa paitsi iGpu ja osa kanavista pimeitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Voisiko saada kuvaa korkatusta prossusta ja vääntyneistä pinneistä? Tarjotaan nyt 52e posteineen. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
95
Oon yvllä tekemässä kauppoja jossei peru niin meni HPlla. Vakaa tää oli kun itse pelasin puoli vuotta ja ei kaatunut kertaakaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 092
Viestejä
4 226 571
Jäsenet
71 167
Uusin jäsen
ebelii

Hinta.fi

Ylös Bottom