360 kamerat street view yms käyttöön

Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Näistä ei vielä taida olla keskustelua?

Eli Samsung Gear 360 jne kamerat jotka kuvaa 360 astetta.

Muuhun käyttöönhän nuo taitaa olla aika surkeita, mutta Googlen StreetViewiä varten tällainen olisi kiva hankkia. Puhelimen kameralla olenkin kuvannut joku kymmenen tällaista kuvaa, mutta onhan se ympäri pyöriminen lievästi sanottuna aikavievää, joten dedikoitu kamera voisi olla kiva.

Mitä suosittelette näin vuonna 2019?
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Meinasin jo laittaa ostoon Gear 360 kun huomasin että huudossa olisi käytetty halvalla. Mutta sitten. Selvisi että virallisesti vain Samsungin luurit yhdistyy tuohon :beye:

Onkohan mitään muuta vaihtoehtoa 99€ hintaluokassa, vai pitääkö vain laittaa samppa ja toivoa että kikoilla, esim sideloadaamisella yhdistyy myös Motorolaan?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
116
Myöhässä mutta löytyy modattu softa, mutta taisi olla joltain ominaisuuksiltaan puutteita non samsung vehkeiden kanssa jos oikein muistan.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Myöhässä mutta löytyy modattu softa, mutta taisi olla joltain ominaisuuksiltaan puutteita non samsung vehkeiden kanssa jos oikein muistan.
Mulla oli pari viikkoa tuo Gear 360, en saanut toimimaan kahden eri Android-luurin kanssa (Moto G7 Plus, Nokia 8.1).

Laitoin uudestaan myyntiin kun totesin et eihän tuolla tee mitään yksinään. Siinä ei ole edes GPS:ää, jolloin kuvista puuttuu paikkatiedot. Eikä kuvanlaatu ollut muutenkaan huippu.

Ja totesin sellaisenkin jutun, et jos otat kuvan pitämällä sitä kädessä, niin sähän tulet itse kuvaan mukaan. Ja en mä ainakaan halua omaa naamaani laittaa Googlelle. Jos tuon virittää jonnekkin jalustalle ja juoksee sitten kulman taakse, niin voi morjens mitä hommaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 680
Viestejä
4 188 667
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom