• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut 3 Abc premium pesu 1:n hinnalla abc mobiililla 8.8.2024

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
661
S-Mafia voisi kyllä kysyä omistaja-asiakkailtaan kuinka pitkästi haluavat käyttöaikaa pesukoodeille. Itsellä jää aina ostamatta tuon 90vrk käyttöajan takia vaikka muuten tarjous olisi hyvä :tdown:

Ei ole mikään ongelma kyllä tuhlata, kun ekan käyttää heti, toisen vaikka 45pv jälkeen ja viimeisein 90pv kohdalla. Todellisuudessa ne tulee tuhlattua paljon nopeammin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
661
ST1:n tarjous paree, aina. 5kk aikaa käyttää.
Taitavat tosin olla pesua kohden kalliimpia? Vaikka käyttäsit vain kaksi ABC:n pesua, niin kappalehinta silti samaa luokkaa. ST1:n parhaan pesun kappalehinta kun on vielä poskettomampi, kuin ABC:llä.
Tosin ST1:n ja Shellin kohdalla on usein mahdollisuus käydä "Happy hour" -pesussa tiettyihin kellonaikoihin, jolloin saa joka tapauksessa -50%. Onpa joskus tullut ABC-pesuloitakin vastaavalla mahdollisuudella vastaan.
 

jrp

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
934
En tiedä missä nuo pesut saa 29,90€ hintaan, sillä oma äppi näyttää paketin 5€ arvokkaammaksi, eli 34,90€.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
336
En tiedä missä nuo pesut saa 29,90€ hintaan, sillä oma äppi näyttää paketin 5€ arvokkaammaksi, eli 34,90€.
Nämä hinnoittelut ovat Osuuskauppa kohtaisia, joten jollain alueella voivat olla kalliimpia. Ainakin KSO:n alueella hinta on tuon 29,90€. Ja kannattaa myös tarkistaa eri pesupaikkojen hinnoittelu. Nämä pesut käyvät oman alueen sisällä kaikkiin pesupaikkoihin, mutta hinnat saattavat olla erilaisia eri pesupaikkojen välillä. Tällöin kannattaa ostaa sieltä pesupaikasta mistä halvimmalla saa vaikka käyttäisi jotain toista pesupaikkaa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
107
Mistähän helvetistä tää pitäisi ostaa abc-apissa? Mulla tulee vaan allaolevan näköinen limbo, ostamaan en pääse mistään. Sinänsä ei ole suuri ongelma, koska etelähelsingissä ei näytä olevan yhtään abc:n pesupaikkaakaan.
1723096769061.png
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
93
Mistähän helvetistä tää pitäisi ostaa abc-apissa? Mulla tulee vaan allaolevan näköinen limbo, ostamaan en pääse mistään. Sinänsä ei ole suuri ongelma, koska etelähelsingissä ei näytä olevan yhtään abc:n pesupaikkaakaan.
Tuosta viimeisestä kuvasta valitset tuon pesulaatikon, valitset haluamasi aseman, ennakko-osto ja haluamasi paketti.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 426
Mistähän helvetistä tää pitäisi ostaa abc-apissa? Mulla tulee vaan allaolevan näköinen limbo, ostamaan en pääse mistään. Sinänsä ei ole suuri ongelma, koska etelähelsingissä ei näytä olevan yhtään abc:n pesupaikkaakaan.
Tuosta "Pesu" ja osta ennakkoon?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
486
S-Mafia voisi kyllä kysyä omistaja-asiakkailtaan kuinka pitkästi haluavat käyttöaikaa pesukoodeille. Itsellä jää aina ostamatta tuon 90vrk käyttöajan takia vaikka muuten tarjous olisi hyvä :tdown:
Mulla kävi niin, että auto levis kun olin ostanut tuollaisen kolmen pesun paketin. Nyt kun saatiin uusi auto tilalle, niin pesuaikaa jäljellä enää 4.9. asti. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
249 217
Viestejä
4 350 428
Jäsenet
72 366
Uusin jäsen
martojk

Hinta.fi

Ylös Bottom