Ostettu 3,5" 80MB IDE kiintolevy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teknos
  • Aloitettu Aloitettu
Onko jollain nurkissa pölyttymässä todella vanhaa ehjää IDE kiintolevyä?
Tarjoa!

Tuommoinen tuolla ollu pölyttymässä. Keravalla sijaitsee.

Liitteet

• image_2022-01-31_223256.png
    image_2022-01-31_223256.png
    84,9 KB · Luettu: 62
Tyhjentelin ja tutkin viikko sitten kaikki vanhat kertyneet kovalevyt. Piti hommata adapterikin...
Maxtor DiamondMax plus 9 80GB on ainoa just tuon kokoinen. Olen kirjoittanut lappuun että hiljainen ja kirjoitettu nollia täyteen.
Laita viestiä jos on tarvetta.

Mulla on jemmassa ~50 kappaletta vanhoja kovoja about tuota kokoluokkaa. Varmasti löytyy sopiva, mihin tarkoitukseen sitten tarvitsetkaan. :)
Sijainti Hämeenlinna/Hyvinkää. Laita YV jos kiinnostusta!

Tyhjentelin ja tutkin viikko sitten kaikki vanhat kertyneet kovalevyt. Piti hommata adapterikin...
Maxtor DiamondMax plus 9 80GB on ainoa just tuon kokoinen. Olen kirjoittanut lappuun että hiljainen ja kirjoitettu nollia täyteen.
Laita viestiä jos on tarvetta.
Hakusessa 80 Megaa, ei gigaa.

Kaikki alle 2GB 3,5" ide/pata kiintolevyt kiinnostaa, tarjotkaa vain jos nurkissa pyörii ehjää. Tämä ei ole kiire projekti :)

Kaikki alle 2GB 3,5" ide/pata kiintolevyt kiinnostaa, tarjotkaa vain jos nurkissa pyörii ehjää. Tämä ei ole kiire projekti :)
2.1 gb ja 3gb kiintolevyt löyytyy toimivana, mutta eivät ole täysin ehjiä, vaan löytyy huonoja sektoreita. Voi olla haastavaa löytää täysin ehjää alle 2gb kiintolevyä.

Jos isommat ehjät ide kiintolevyt kiinnostaa, niin löytyy 30 gb, 40 gb 80gb, 120 gb ja 160 gb koossa kiintolevyjä.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 122
Jäsenet
76 374
Uusin jäsen
copy manager

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom