Myyty 2x8Gt G.Skill Trident Z RGB DDR4-4133MHz CL19-19-19-39 [Jyväskylä]

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
749
Prosessoriniyksilöni ja emolevyni kombinaatio ei kyennytkään yli 3733MHz muistikellotaajuuksiin, joten myyn nämä pois käyttööni sopimattomina. Muistit on testattu toimivaksi 3600MHz CL16 -asetuksilla.

Paremman muistiohjaimen omaavalla prosessorilla ja/tai esim. Asus Maximus IX Apex -emolevyllä on potentiaalia luvattuakin kovempiin kellotaajuuksin ja tiukempiin ajoituksiin. Muistipiirit ovat kuuluisan hyvin kellottuvaa Samsungin B-tyyppiä.

Muistikammoissa on RGB-ledit, jotka on (tulevaisuudessa?) konfiguroitavissa ohjelmistolla. Vakiona värit vaihtuvat jatkuvasti sulavalla liikkeellä.

Lisätietoja: http://www.gskill.com/en/product/f4-4133c19d-16gtzr

Toimitustavat: postipaketti, kirje, nouto
Maksutavat: tilisiirto etukäteen, käteinen noudettaessa
Hintapyyntö: 275€ + toimituskulut



 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Otatko vaihdossa Intel i5-4690K prossu + 100€?:think:
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
749
Kuvien sijainti muutettu (Dropbox ei enää salli hotlinkkausta).

Muistit edelleen myynnissä.
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
18
Jos tuntuu siltä, että nää ei mene kaupaksi, niin mulle ne vois käydä. Suunnitelmissa on hankkia 4133 MHz muistit. Ensiviikolla mulle tulee Maximus IX Code:n emo, jossa noista saa "kaiken irti". Nuo ledikammat ei ehkä ole mun juttu, mutta menee paremman puutteessa... Mulla on Jyväskylään silloin-tällöin kulkua, joten nouto lienee se turvallisin ja varmin. Mut pidä vielä myynnissä, palataan myöhemmin, mulla ei oo kiire näiden kanssa.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
749
Jos tuntuu siltä, että nää ei mene kaupaksi, niin mulle ne vois käydä. Suunnitelmissa on hankkia 4133 MHz muistit. Ensiviikolla mulle tulee Maximus IX Code:n emo, jossa noista saa "kaiken irti". Nuo ledikammat ei ehkä ole mun juttu, mutta menee paremman puutteessa... Mulla on Jyväskylään silloin-tällöin kulkua, joten nouto lienee se turvallisin ja varmin. Mut pidä vielä myynnissä, palataan myöhemmin, mulla ei oo kiire näiden kanssa.
En itsekään hommannut näitä ledien takia, vaan ledittömiä samoilla CL19-19-19-39 -ajoituksilla olevia kampoja ei näitä ostaessani ollut saatavilla. Minulla ei edes ole ikkunaa kotelossani. Ledienohjaussoftakin on julkaistu, joten valot saanee halutessaan myös sammutettua kokonaan.

Laita viestiä, kun on ajankohtaista.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Otatko vaihdossa G.Skill Trident Z 3600C16 2x8GB kitin?

 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Varataan nämä toistaiseksi, jos myyjälle sopii.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
749
250€ posteineen tarjottu yksityisviestillä. Muistit toistaiseksi vielä myynnissä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Kelpaa, kunhan pehmustettu. Tosin pieni laatikko menee myös kirjeenä.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
749
Kelpaa, kunhan pehmustettu. Tosin pieni laatikko menee myös kirjeenä.
Minun puolestani voidaan tehdä kaupat tuolla 260 eurolla. Toimitustapa olisi siis kuplamuovikirje, jonka sisällä muistien myyntipakkaus on ylimääräiseen kuplamuoviin käärittynä. Pientä laatikkoa tai sellaisen tekemiseen sopivaa materiaalia minulla ei nyt ole saatavilla.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Minun puolestani voidaan tehdä kaupat tuolla 260 eurolla. Toimitustapa olisi siis kuplamuovikirje, jonka sisällä muistien myyntipakkaus on ylimääräiseen kuplamuoviin käärittynä. Pientä laatikkoa tai sellaisen tekemiseen sopivaa materiaalia minulla ei nyt ole saatavilla.
Tehdään näillä ehdoilla kaupat. Laitan illalla yksityisviestiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 678
Viestejä
4 256 503
Jäsenet
71 359
Uusin jäsen
-manners-

Hinta.fi

Ylös Bottom