Myyty 2x Asus Strix GTX 1080 A8G

Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
Eli kaksi otsikonmukaista näyttistä myyntiin (ei pakkomyynnissä), ovat tällä hetkellä lähes kokoajan idle käytössä, mutta ovat olleet pari vuotta perus pelikäytössä.

Hinta politiikka vaikka alustavasti siten että molemmat 700e tai yksittäin 370e.

En mielelläni lähde postittelemaan joten suosin vahvasti noutoja.

Kuvia saa halutessaan.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
Onko kortilla takuuta? Jos on, niin 290 €.
Älä tarjoa enään mitään, kumpikaan korteista ei lähde mukaasi.. en ole pakkomyymässä kortteja, niin miksi tiputtaisin hintaa liki 100 eurolla ja näitä kyseisiä strix malleja myydään täälä 350e tienoilla.

Mm. Juuri alle viikko sitten täälä myytiin kyseinen strix malli 350 eurolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
62
En ymmärrä, miksi suhtaudut näin vihamielisesti tarjouksiin. Ymmärrän, että pidät kortteja arvossaan. Minä en voi tietää, oletko pakkomyymässä, ja toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä. Olet laittanut ne myyntiin, ja niistä voi tarjota.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
En ymmärrä, miksi suhtaudut näin vihamielisesti tarjouksiin. Ymmärrän, että pidät kortteja arvossaan. Minä en voi tietää, oletko pakkomyymässä, ja toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä. Olet laittanut ne myyntiin, ja niistä voi tarjota.
Ymmärrät varmaan myös että summat joita tarjosit olivat naurettavia. Enpä ole nähnyt yhtäkään gtx1080 strixiä täälä menevän alle 300 eurolla myydyksi. Jos olisit lukenut postaukseni olisit mm. huomannut että olen sinne maininnut että en ole pakkomyymässä ja siten tajunnut olla tarjoamatta huonoja summia joihin hyvin varmasti sanon ei kiitos. Asiallisiin tarjouksiin tottakai suhtaudun asiallisesti, mutta jos tarjouksesi on aivan liian alakanttiin verrattuna siihen mikä HP:ni on ja millä summilla näitä täälä myydään ja heti aluksi haluat 100e hinnasta pois, niin älä minua syytä siitä miksi en välttämättä innostu tarjouksestasi
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
62
Sinä kokeilet "kepillä jäätä" pyytämällä 370 € "ei pakkomyynnissä" olevista korteista, ja minä kokeilen kepillä jäätä tarjoamalla. Kysynnän ja tarjonnan laki ei kohdannut, joten se siitä. Minua on kuitenkin turha kieltää tarjoamasta. Aina voi tarjota, ja lopputulos on mikä on.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
Sinä kokeilet "kepillä jäätä" pyytämällä 370 € "ei pakkomyynnissä" olevista korteista, ja minä kokeilen kepillä jäätä tarjoamalla. Kysynnän ja tarjonnan laki ei kohdannut, joten se siitä. Minua on kuitenkin turha kieltää tarjoamasta. Aina voi tarjota, ja lopputulos on mikä on.
Järkeviä tarjouksia tottakai saa tarjota ja niitä varmasti kaikki arvostaisi. Pointti nyt kuitenkin on tässä se, että jos HP näillä korteilla on 350€-400€ (mitä näistä täälä pyydetään) ja viimeksi alle viikko sitten myyty 350€:lla kyseinen kortti, niin 270€ on näihin verrattuna hyvin huono tarjous. Common sense. Mutta onnea kuitenkin metsästykseen.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
33
MSI GTX 1080 Gaming X meni Torstai klo 15:48 280e hintaan.
Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming 8G mennyt oletettavasti torstaina myöskin 300e pyynnillä.
Tituleeraamasi 350e hintainen kortti oli Evgan kortti vesijäähyllä jonka arvotan ylemmäs kuin tarjoamasi kortin.

Ja koska ei takuita, tarjoan 275e.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
241
MSI GTX 1080 Gaming X meni Torstai klo 15:48 280e hintaan.
Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming 8G mennyt oletettavasti torstaina myöskin 300e pyynnillä.
Tituleeraamasi 350e hintainen kortti oli Evgan kortti vesijäähyllä jonka arvotan ylemmäs kuin tarjoamasi kortin.

Ja koska ei takuita, tarjoan 275e.
Alle 350€:lla eivät nämä toistaiseksi irtoa minulta.

Edit. Maanantaina otsikoituna A8G kortti, viimeiset kommentit ovat tarjous 350e noudolla, johon vastattu; hae pois, jonka jälkeen otsikossa "myyty" tila. Syytä siis olettaa että tämä kortti on myyty tarjotulla hinnalla.

Vedetään kortit samalla pariksi viikoksi pois myynnistä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 766
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom