Myyty 2x 3900x (ei varmuutta toimivuudesta)

Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
48
Tuote: prossu
Hinta: 50
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):vihti
Toimitustapa:posti
Maksutapa:siirto


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
511
Tarjotaan 4e sis postit. Toisesta puuttuu pinnejä ja mitä juutubee näillä o leikitty ku tahnaaki vähä väärällä pualen
 
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
309
20€ sis. postit tuosta oikeanpuoleisesta yksilöstä, jossa pinni puuttuu vasemmassa yläkulmassa.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
48
Juu unohtu kirjottaa et oikean puolimmaisesta puuttuu pinni, toisess on kaikki, vaikka bulldogPO väittää että molemmista puuttuu!
 
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
309
Melko selvästi kyllä puuttuu pinnejä molemmista, vasemmanpuoleisessa siellä täällä yhteensä ~7, oikeanpuoleisessa vasemmassa yläkulmassa puuttuu yksi.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 303
Onko tuo kakkoskuva ole prossukannasta johon jääny pinnit? Vai onko siinä osa socketista jäänyt prossun puoleen kiinni. Vai mitä nyt en ymmärää näissä kuvissa? Prossut kyllä kiinnostaisi, mutta mutta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 564
Prossut revitty emolta kantoineen, en ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa :D
Aivan noissa on soketit pohjassa kiinni vielä. No ei ihme ettei ole saatu testattua. Olisi kyllä hyvä ilmoittaa ilmoituksessa kun ei tollanen tuu heti mieleen vaikka sen kuvasta näkeekin kun tajuaa vaan...
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
48
Bulldoggi voi päätellä ihan ite asiansa, noi socketit on revitty irti 2 asus b450 primestä vaan testauksen vuoksi että meneekö socketteihin nuo cput,
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
745
Bulldoggi voi päätellä ihan ite asiansa, noi socketit on revitty irti 2 asus b450 primestä vaan testauksen vuoksi että meneekö socketteihin nuo cput,
No enpä ole ennen nähnyt missään noin toimittavan, miksei niitä prossuja voinut kokeilla emoon, vaan piti socketti irrottaa, tai oikeastaan kaksi emoa on pitänyt pilata :O
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
538
En ole yhdessä kuvassa nähnyt yhtä paljon paskottua kamaa ja vielä tuplana kuin myynti kuvissa on. Osaamattomutta ja ymmärtämättömyyttä on ollut liikkeellä jonka kyllä näkee kuvista ilman kiikareita. Yllä on jo niin paljon mainittu prossujen puutteista tai silmämääräisesti havaituista vioista etten enää niihin lähde puuttumaan. BulldogPO puhuu täysin asiaa tuossa ylempänä myös, että miksi prossuja ei ole koitettu suoraan socketiin vaan miksi ne on pitänyt repiä irti emoista. Mikään järjellinen loggiikka ei kohtaa yhtälössä mitä nimimerkki seppoite koittaa sanoa miksi socketit on vedetty irti emoista.

On kyllä sen verran vahvaa osaamattomuutta ollut liikkeellä, että kannattaa jättää jatkossa suosiolla osaavalle noi hommat.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
48
En ole yhdessä kuvassa nähnyt yhtä paljon paskottua kamaa ja vielä tuplana kuin myynti kuvissa on. Osaamattomutta ja ymmärtämättömyyttä on ollut liikkeellä jonka kyllä näkee kuvista ilman kiikareita. Yllä on jo niin paljon mainittu prossujen puutteista tai silmämääräisesti havaituista vioista etten enää niihin lähde puuttumaan. BulldogPO puhuu täysin asiaa tuossa ylempänä myös, että miksi prossuja ei ole koitettu suoraan socketiin vaan miksi ne on pitänyt repiä irti emoista. Mikään järjellinen loggiikka ei kohtaa yhtälössä mitä nimimerkki seppoite koittaa sanoa miksi socketit on vedetty irti emoista.

On kyllä sen verran vahvaa osaamattomuutta ollut liikkeellä, että kannattaa jättää jatkossa suosiolla osaavalle noi hommat.
Et varmaan siis tiedä näitten vakio cooleri kiinnitystä ongelmaa ja kun tahna kovettuu prossuun niin..., Ja socketit on revitty irti edelleen eri emoista, voit itse selvittää b450 primen väylä ongelman jotn ne oli mulle kun roskaa msi b450 toimii edelleen, mutta nämä cput ei ns mun jäljiltä vaan tuli mulle, niin en suoraan sovittanu paikalleen niihin primeihin ni revin niistä noi socketit
 

Oss

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Et varmaan siis tiedä näitten vakio cooleri kiinnitystä ongelmaa ja kun tahna kovettuu prossuun niin..., Ja socketit on revitty irti edelleen eri emoista, voit itse selvittää b450 primen väylä ongelman jotn ne oli mulle kun roskaa msi b450 toimii edelleen, mutta nämä cput ei ns mun jäljiltä vaan tuli mulle, niin en suoraan sovittanu paikalleen niihin primeihin ni revin niistä noi socketit
:sysopwtf:
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
745
Et varmaan siis tiedä näitten vakio cooleri kiinnitystä ongelmaa ja kun tahna kovettuu prossuun niin..., Ja socketit on revitty irti edelleen eri emoista, voit itse selvittää b450 primen väylä ongelman jotn ne oli mulle kun roskaa msi b450 toimii edelleen, mutta nämä cput ei ns mun jäljiltä vaan tuli mulle, niin en suoraan sovittanu paikalleen niihin primeihin ni revin niistä noi socketit
Niin, se prossu lähtee silloin jäähyn mukana, jos ei ole varovainen ja avaa adheesiota vaikka lattapäisellä ruuvarilla hieman avittamalla prossujäähyn ja prossun PCB:n välistä. En koskaan ole nähnyt kannan irtoavan samalla. Kumminkin olen näiden kanssa leikkinyt Slot-1 aikakaudesta alkaen.
 
Liittynyt
28.10.2023
Viestejä
88
Jos saan rahat takaisin siinä tilanteessa että näille on muitakin stuntteja suoritettu kun pinnit tuhottu niin maksan 50e posteineen, muuten tarjoan 30e posteineen.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
603
Voitko vetää nuo prossut ulos nuista kannoista ja laittaa kuvat sillain? Jos on sovittaessa lytätty nuo kuvissa uupuvat pinnit tuonne väliin ni sittenhän ne vois vielä oikoa?!?
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
48
Niin, se prossu lähtee silloin jäähyn mukana, jos ei ole varovainen ja avaa adheesiota vaikka lattapäisellä ruuvarilla hieman avittamalla prossujäähyn ja prossun PCB:n välistä. En koskaan ole nähnyt kannan irtoavan samalla. Kumminkin olen näiden kanssa leikkinyt Slot-1 aikakaudesta alkaen.
Vielä kerran, noi socketit on tahalleen revitty irti 2:sta paskasta emosta,
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 388
Viestejä
4 332 126
Jäsenet
72 205
Uusin jäsen
Mielo

Hinta.fi

Ylös Bottom