Myyty 2x 2TB WD RE4 (Black) & 2x 2TB WD Green

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Myytävä tuote: ^
Hinta: WD Greenit 90€ / tarjoa.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): RE4:t täältä ja vihreät verkkokaupasta nassen mukana.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): WD RE4:t toimintatakuulla (serverikovoja eli kestävät) ja Verkkiksestä saan ainakin sen NAS-aseman kuitin tulostettua eli WD Greeneille pitäisi siis kuitti olla.


Sijainti: SNJ/Suonenjoki
Toimitustapa:
Posti/Nouto
Maksutapa: Tilisiirto/Käteinen (Pivo tai Siirto käy)


E: RE:t myyty.
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 978
Joudun postittamaan kovot särkyvänä mikäli ostaja ei sitä erikseen kiellä ja sen johdosta postimaksut on 16 euron luokkaa. En ihan tuolla kehtaa mennä valitettavasti. :tdown:
Kai tiedät että Posti ei käsittele särkyvänä postitettavaa tavaraa mitenkään erilailla kuin muutakaan postia eikä posti korvaa särkyneenäpostiteusta yhtään enemppä kuin normaalipostistakaan jos se on rikki perillipäästessään.

Särkyvänä postituksesta on hyötyä vain jos myös vakuutat sen lähetyksen koska silloin posti suostuu korvaaman sen särkyvän tuotteen siitä vakuutuksesta (muuten ei korvaisi vaikka on vakuutus).

Ts millä perustelet tuon että täytyy lähettää särkyvänä kun siitä ei ole myyjälle eikä ostajalle mitäänn hyötyä.

Eli sinä vain haluat rangaista ostajaa 16€ vaikka siitä on hyötyä vain postille ei sinulle.
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Juuh elikkäs

https://bbs.io-tech.fi/forums/raepellys-testaus.19/

^ Paina tuosta, postaa sinne ja pidä mukava loppu 50-minuuttinen tiistai-ilta.

E: Myynti-ilmot myyntiä ja ostoa varten, ei postin saati minun postituskäytännöistä ulisemista varten. Heitä vaikka yksärillä mikäli vituttaa noin pahasti.

E2:
Posti sanoi:
Voit ostaa Särkyvä-lisäpalvelun pakettilähetyksille jolloin lähetyksiä ei käsitellä koneellisesti.
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 978
Ensinnä minä olen ihan relevanti kiintolevyn ostaja/etsijä eli olen syystä tässä ketjussa muta en ole valmis maksamaan 16€ ei mistään.

...
Voit ostaa Särkyvä-lisäpalvelun pakettilähetyksille jolloin lähetyksiä ei käsitellä koneellisesti.
Toiseksi se Postin koneellinen pakettien käsittely ei ole ongelma se ei ole se mikä/kuka rikkoo paketit minun kokemuksen mukaan,
eli jos sen paketin käsittelee koneen sijasta ihminen riski pikemminkin kasvaa kuin pienenee,
ts jos minä ostan sinuolta jotain en ehdotomasti hyväksy sitä +16€ paketin rikkomis riskin kasvatusta.

Kone ei ollut se joka puristi kiintolevyn kuorma-auton nostolaitteen väliin se oli ihminen
Kone ei olut se joka jätti muistipiiripaketin sateeseen se oli ihminen
Kone ei olut se joka katkaisi toisen muistipiiripaketi muistit tunkiessaan sitä pakettia postiluukusta vaikka se oli maksetu käteentoimitettavana kirjattunapakettina se oli ihminen
Kiintolevyn pakkaaminen niinettä se kulkee helposti ja luotettavasti koneellisen paketinkäsittelyn läpi on triviaalin helppoa.

Kiintolevyn pakkaaminan niin että se selviäis turvallisesti postin työntekijöiden käsitelystä, kerro kun keksit miten se tehdään.

PS Kiintolevystä posti korvasi hurjat 20€ (sis postikulut edstakaisin), ne vettyneet musttit ei ole Postin vastuulla Postin logiikan mukaan koska Postinkantaja oli jättänyt ne ts "Posti oli luovuttanut ne vastaanottajalle" ja muistit katkaissut postinkantaja juoksi pakoon kun kuli sen saman ison rusahduksen jonka kuulin minäkin rynnätessäni ovelle.
Jos minä laskisin kaikki MuroBBS/ioBBS ajan ostosteni/myyntieni postinkuletusten onnistumisprosentit se luku ei olisi niin hyvä kuin voisi toivoa, nykyään olen aina positiivisenyllättynyt kun joku pakettini kulkee postinläpi ja sen sisältämä tuote on perillä vielä käyttökunnossa (yksi viimeisimimistä paketeissa oli revennyt auki mutta tuote oli sisällä vielä onneksi käyttökuntoinen (nykyään en edes tilastoi vaurioituneita paketteja vain sitä onko tuote paketinsisällä käyttökunnossa vai ei)) se että tästä on positiivisenylltättynty ei ole positiivinen asiantila.


Eli loppujenlopuksi Postinpalketin lähettäminen on aina jonkintason uhkapeliä eikä sen uhkaplein voittoa voi kasvattaa kasvattamalla panosta 16 eurolla.

Ainoa miten voit kasvattaa onnistumisprosenttia on se että teeet pakkauksesta idiiotivarmemmen kuin kuvittelet olevan tarpeen.

Ts kun pakkaat ne kintolevyt tee paketin pahveista kaksikertaiset ja käytä sellaisat kaksinkertaista pahvirakennetta että paketti kestää idiootimaisen suuren pusristusvoiman painumattakasaan (yksi minulta kiintolevyn ostanut sanoi että paketinpäälä oli selvä kengänjälkin niin kuin sen paketinpäällä olisi seisty kiintolevy oli täysin kunnossa).
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 358
Viestejä
4 192 915
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
Zukis

Hinta.fi

Ylös Bottom