Myyty 2GB DDR3 muistia 15kpl 50€ *KPO*

Toimivista kokoonpanoista irroitetut muistit jouten.

Hynix 2 kampaa
Samsung 7 kampaa
M-tec 6 kampaa

Kuvassa näkyy tarkemmat tiedot kammoista.

Nouto Kuopion kupeesta Toivalasta tai voin tarvittaessa toimittaa pienen matkan päähän. Mikäli postittamiseksi menee niin paketti lähtee matkaan viimeistään seuraavana postin aukiolopäivänä, kun rahat näkyvät tilillä (Nordea).

Hinta 50€ sisältäen postituskulut

Viimeksi muokattu:
Joo kiitos korjauksesta.. mikähän nollat taulussa päivä taas ollu..

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Mitä muisteja nämä on? Ei saa mitään selvää kuvasta
Jos avaat kuvan aijaassa niin pitäisi melko hyvin jokaisen tarra. Ainakin omalla puhelimellani näen. Mutta ihan perus 2gb:n kampoja ovat. Purettu Fujitsu esprimo e700 koneista.

Jos avaat kuvan aijaassa niin pitäisi melko hyvin jokaisen tarra. Ainakin omalla puhelimellani näen. Mutta ihan perus 2gb:n kampoja ovat. Purettu Fujitsu esprimo e700 koneista.

Jos avaa tietokoneella niin aijjaan skaalaus ei toimi.
FN4cnoe.jpg

Saa kuitenkin näkyviin täsyikokoisen version kun avaa pelkän kuvan

Tässä linkki koko kuvaan https://img.aijaa.com/b/00579/14661282.jpg

14661282.jpg

Kuulostaa käypäiselle. Jatkakaamme yv:llä. Eli alustavasti myyty

Katsotaan ensin tuo aiemmin sovittu kauppa. Olet seuraavana jonossa, mikäli ne menevät puihin.

Mikäli nyt oikein muistan niin sääntöjen mukaan ensimmäiselle HP:n tarjonneelle menee mutta en tuosta rupea nillittämään, ilmoittele mikäli menee puihin.

Mikäli nyt oikein muistan niin sääntöjen mukaan ensimmäiselle HP:n tarjonneelle menee mutta en tuosta rupea nillittämään, ilmoittele mikäli menee puihin.
Pahoittelut. Pitääpäs itse perehtyä hieman sääntöön/tilanteeseen, missä hyväksyn tarjouksen joka ei ole hintapyyntö ja joku sen jälkeen tarjoaa enemmän tai hintapyynnön. Olen sinuun yhteydessä vielä asian tiimoilta.

Juurikin näin. @krossi nämä myyntialueen säännöt ovat ohjeelliset ja näiden tarkoitus on luoda suuntaviivat mahdollisimman sujuvaan kaupankäyntiin. Tämän takia ohjeet eivät ole monisivuiset ja pilkuntarkat vaan maalaisjärjellä pystyy täydentämään puuttuvat ohjeet.

Jos ehdit sopimaan kaupat jonkun kanssa hinnalla X niin kenenkään muun uusi tarjous ei mene tuon ohi. Tuo hintapyynnöllä myyminen liittyy enemmänkin siihen, että tuotteita ei huutokaupattaisi ja myyminen ei menisi hintapyynnön ylittäväksi tarjouskilpailuksi.

Eli tuossa on tuolta kauppa-alueen säännöt ketjusta suora lainaus moderaattorin kirjoituksesta.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 375
Jäsenet
77 602
Uusin jäsen
ozzz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom