Ostetaan 2011-3 kantainen emolevy + muistia

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Hakusessa 2011-3 kantainen emolevy. Prossu johon lankkua haen on Xeon E5-2667 v4 ES (QHVD) eli joku sellainen jossa bios tuota tukee.
Jos samaan settiin löytyy myös muistia niin aina parempi.

Mielellään PK-seutu ja nouto mahdollinen.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 314
Minulla olisi tarpeettomana, hyvin vähällä käytöllä ollut ja moitteettomassa kunnossa oleva Gigabyte X99-Gaming 5P. Just tsekkasin että socketin päällä on pinnisuoja päällä ja takapaneelin suojalevykin löytyy + SLI sillat.
Prossusi näyttää olevan tuettujen listalla, mutta asennettua Biosin versiota en muista.

Hinta 59€.

Helsingistä löytyy, joten nouto/käteinen.

Edit. Linkki GA-X99-Gaming 5P (rev. 1.0) | Motherboard - GIGABYTE Global
 

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Minulla olisi tarpeettomana, hyvin vähällä käytöllä ollut ja moitteettomassa kunnossa oleva Gigabyte X99-Gaming 5P. Just tsekkasin että socketin päällä on pinnisuoja päällä ja takapaneelin suojalevykin löytyy + SLI sillat.
Prossusi näyttää olevan tuettujen listalla, mutta asennettua Biosin versiota en muista.

Hinta 59€.

Helsingistä löytyy, joten nouto/käteinen.

Edit. Linkki GA-X99-Gaming 5P (rev. 1.0) | Motherboard - GIGABYTE Global
Kiinnostaa! Ei satu muisteja olemaan tuohon kylkeen myydä?
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 314
Eipä ole ylimääräisiä muisteja.

Niin joo, kannattaa huomata että emolevy on tyypillinen X99 emo, eli kokoa E-ATX, eli ei mahdu ihan snadeimpiin koteloihin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Eipä ole ylimääräisiä muisteja.

Niin joo, kannattaa huomata että emolevy on tyypillinen X99 emo, eli kokoa E-ATX, eli ei mahdu ihan snadeimpiin koteloihin.
Jos ei Lexy tuota ota, niin minua tuo kiinnostais jos voit postittaa.
Kun minulta on pyydelty paljon X99 prossujen testailuja, mutta kun emoa ei ole löytynyt. Enkä todellakaan halua mitään kiina halppis kamaa.

Ja minua ei haittaa E-ATX koko kun ne testi penkkiini kyllä käy... tai "vähän" tulee ylitse mitä MSI X79 XPower 2 olen siinä käyttänyt.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 314
Tästä emolevystäni on tullut jo useampikin kysely perään, mutta tiedoksi yhteisesti kaikille että se on varattu ensisijaisesti Lexylle, kunhan vain vapautuu banaanisaarilta.:sgiggle:
 

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Tästä emolevystäni on tullut jo useampikin kysely perään, mutta tiedoksi yhteisesti kaikille että se on varattu ensisijaisesti Lexylle, kunhan vain vapautuu banaanisaarilta.:sgiggle:
Banaanisaarilta vapauduttu :mad: jatketaan yksityisviestillä tästä ja sovitaan kaupat jotenkin jossa tässä corona-maailmassa kohta enää saa edes liikkua :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 260
Viestejä
4 327 734
Jäsenet
72 190
Uusin jäsen
oxx

Hinta.fi

Ylös Bottom