Ostetaan 20"-30" DVI tai HDMI näyttö pöytäkoneelle

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Voisin ostaa näytön "erikoisresoluutiolla"
Siinä täytyy olla natiivi reso 1920x1200. Ei siis 1920x1080.

Yli 30" on liian iso.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Samsung Syncmaster 244T löytyis, juurikin tuo reso ja siis oikea 24" (ei 24":nä myyty 23" FHD), pivot, DVI (tarvittaessa löytyy DVI-HDMI palikka mukaan jos tarvetta), VGA, S-Video, komposiitti ja RGB sisääntulona, sekä USB hubi. Kuvasta poiketen vaihdoin johdon pitävät kierteet VGA:sta DVI:hin. Tän aikaisten näyttöjen tyyppivika, eli virransyötön konkat vaihdettu, tosin vain pullistuneet, ei kaikkia varmuuden vuoksi jne. Eli auottu ja jokusen kerran. Ikävä kyllä TN paneelilla, mun silmään ei ollu kaksinen.

Käyttäminen kun kuvanlähde vaihtuu ja muutenkin jotenkin omituista, ei tykkää ollenkaan jos on digitaalista ja analogista johtoa samaan aikaan kiinni, saa toivoa tähtien asentoja ja pidellä ja painalle source- nappia jne. Viimeks ku oli kiinni VGA:lla kone ja DVI kaapeli (muttei konetta siinä) niin ei se vaan suostunu VGA:lle vaihtamaan, johto irti. Ilmeisesti jos olis ollu kone kiinni niin olis vaihtanu? (ainakin ennen toiminu) Tämmösiä siis tarkoitan.
Mutta ihan toimiva siis muuten, liekkö tän aikaisten ominaisuuksia. Ollu sillon tällön satunnaiskäytössä ja toiminu kyllä niin DVI:llä, palikalla HDMI ku VGA, muita en ole testannu. Jalustan takana oleva muovinen johdonpidikekierrukka (?) tms haljennu. Kuvat vanhoja.

Sijainti Turku, olisko hintaa tällä 25€.

Mulla on myös läppäri sulle, vastasin siihen toiseen aiheeseen.
Ja sit P3 aikanen kone, mut tarvis testailla aluks, ettei oo emossa konkat menny, sitä en ole ainakaan 10v+ käyttäny.
 

Liitteet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Toi ei vaikuta kovin hyvältä näytöltä valitettavasti.
EIZO kelpaisi kyllä.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
923
Ymmärrän, ei se tosiaan munkaan silmään kauhean kaksista kuvaa tuottanu vaikka jossain vanhoissa arvosteluissa olikin ihan ok. Jo 2010 alun TN:t mun mielestä paljon parempia. 24" iMac 9,1 / Early 2009 olis tolla resolla ja IPS paneeli. Joo ei se nyt ihan näyttö ole, eikä saa syötettyä kuvaa sisään (ainakaan pienellä vaivalla).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 272
Viestejä
4 243 656
Jäsenet
71 328
Uusin jäsen
Aaveveikko

Hinta.fi

Ylös Bottom