Myyty 2*Thermalright jäähy LGA2011-3 kiinnikkeillä [Tampere]

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
559
Myytävä tuote: Kaksi Thermalrightin jäähyä LGA2011-3 kinnikkeillä. Isompi on muistaakseni tuotenimeltään: Thermalright Le Grand Macho.
Hinta: 32€ 28€ sis.pk.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms vuosia sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei/ei
Muuta huomioitavaa: Tuulettimia ei tule mukaan, mutta niille löytyy kiinnikkeet. Itse olen käyttänyt noita jäähyjä ilman tuuletinta, kun on tehokas tuuletus kotelossa. En myy erikkseen. Voisi ajatella, että tuo pienempi jäähy tulee kaupan päälle ja saahan siitä sitten kiinnikeet varalle.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto, Postitus
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, Tilisiirto


Kuva:

1632059228859.png


Huom! noudettaessa hinta tippuu ainakin postikulujen verran. Toki hintaa voi yrittää tinkiä siitäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
559
Minä voin maksaa tuon + postit.
Ajattelin tuota 10€ hintaa lähinnä noutotarjouksena, kun postituksesta tulee hiukan vaivaa.
Mutta tämä on paras tarjous tähän mennessä, eli jos ei toviin tule parempia tarjouksia, niin voisin postitella (postikuluja tulisi kyllä 9€).
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 049
Ajattelin tuota 10€ hintaa lähinnä noutotarjouksena, kun postituksesta tulee hiukan vaivaa.
Mutta tämä on paras tarjous tähän mennessä, eli jos ei toviin tule parempia tarjouksia, niin voisin postitella (postikuluja tulisi kyllä 9€).
tarjotaan sitten 22,22€ sis postit

Tai voin mahdollisesti järjestää noudonkin.
(Jos satut ajamaan Annalan ohi niin käteiskaupat siellä onnistuu myös)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
425
Voin noutaa nämä kympillä pois kuleksimasta josset halua postitella. Voin myös toisesta luopua ja laittaa postilla tulemaan jos sinulla @ScTS on tarvetta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 230
Viestejä
4 195 168
Jäsenet
70 876
Uusin jäsen
flegmatik

Hinta.fi

Ylös Bottom