Ostetaan 1x8gb ddr sodimm

Liittynyt
05.04.2023
Viestejä
33
Hakusessa vanhaan MSI:n pelikannettavaan 1x8gb ddr3 1600MT/s (PC3-12800) muistikampa sodimm

Asustelen Tampereen suunnalla, eli nouto onnistuu, mutta posti kulkenee myös.
 
saat 6 eur sis pk kaksi 4GB kampaa (kirjeenä)
ei pitäisi olla hinnalla pilattu mutta ymmärtäähän sen että 2x4GB ei sovi fyysisesti joka paikkaan missä tarvitaan 1x8G
 
saat 6 eur sis pk kaksi 4GB kampaa (kirjeenä)
ei pitäisi olla hinnalla pilattu mutta ymmärtäähän sen että 2x4GB ei sovi fyysisesti joka paikkaan missä tarvitaan 1x8G
Minkä merkkiset kammat on? Itsellä 8gb palikka jo koneessa, ja tyhjiä paikkoja olisi 3kpl, eli kyllä nuo koneeseen menisi, mutta tiedä vaikuttaako toimivuuteen tms kun on 1x8gb ja 2x4gb palikat.
 
en kans tiedä miten käy jos on kolme kampaa eikä yksi (single channel), kaksi (dual channel) tai neljä (dual channel)
kammat on Hynix 12800
on mulla kyllä myös 4x 4GB mut sit loput kaksi ei tainneet olla samaa hynixiä vaan olivat kaiketi samsung
 
en kans tiedä miten käy jos on kolme kampaa eikä yksi (single channel), kaksi (dual channel) tai neljä (dual channel)
kammat on Hynix 12800
on mulla kyllä myös 4x 4GB mut sit loput kaksi ei tainneet olla samaa hynixiä vaan olivat kaiketi samsung
Ehkä jään vielä odottamaan, josko se 8g palikka joltain löytyisi ylimääräisenä, ehkä se kuitenkin varmasti toimivampi. Kiitos kuitenkin.
 
No paljos maksat 8 gigan kammasta jos lähetän sen sulle ja laitan omaan läppäriin 2x 4GB? Mun pitää vaan varmistaa että noi toimii suunnillee yhtä hyvin omassa käytössä.
1x 8GB taitaa käyttää vähempi virtaakin kuin 2x 4GB mut ero ei toki näy akun käytössä monenakaan lisäminuuttina jos oletetaan että läppärin akku kestää reilu 4 tuntia
 
testasin ja mun mielestä noi 2x 4GB ei toimi yhtä hyvin vaan tulee kummallisia tökkimisiä, vs. yksi 8GB kampa
enpä taida uskaltaa myydä pois tota 8GB:tä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 217
Viestejä
4 456 583
Jäsenet
73 693
Uusin jäsen
Vartia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom