Ostettu 1x Fractal Define Design C sivupellin kiinnitysruuvi

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Morjes! Olen jonnekkin onnistunut hävittämään kasauksen aikana 2x ruuveja joilla näyttis pysyy paikallaan kopassa sekä 1x kopan sivuikkunan ruuvin. Jos jollakin löytyy ylimääräisenä/tietää mistä voisi ostaa niin voi pistää vaikka yv:tä.

Edit. Enää tarvitaan yksi ruuvi sivupeltiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Verkkokaupasta löytyy ainakin ruuvilajitelmia:
Ruuvit
Ei taida vaan löytyä samanlaisia ruuveja mitkä ovat fractalin koppaan. Esim sivuikkunan ruuvit tarvitsevat olla aika pitkiä. Esimerkiksi vanhan kopan ruuvit eivät riitä koska ei yllä reikään asti :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 464
Onko noi näyttiksen ruuvit noita sormiruuveja mitä fraktalilla on? Mulla on noita kaapissa muistaakseni myös R4:stä ja Node 304:stä, joten voisi olla samanlaisia : > Laitatko vaikka YV:llä kuvaa mulle ni nakkelen kirjekuoreen jos löytyy samanlaisia.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Onko noi näyttiksen ruuvit noita sormiruuveja mitä fraktalilla on? Mulla on noita kaapissa muistaakseni myös R4:stä ja Node 304:stä, joten voisi olla samanlaisia : > Laitatko vaikka YV:llä kuvaa mulle ni nakkelen kirjekuoreen jos löytyy samanlaisia.
Tuo vasemmanpuoleinen on semmonen millä kiinnitetään näyttis koppaan. Oikeanpuoleinen taas kopan sivupellin kiinnitysruuvi huomaa että vähän pidempi. 2x tarvitsisin näyttikseen ruuveja ja 1x sivupeltiin.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 464
Tuo vasemmanpuoleinen on semmonen millä kiinnitetään näyttis koppaan. Oikeanpuoleinen taas kopan sivupellin kiinnitysruuvi huomaa että vähän pidempi. 2x tarvitsisin näyttikseen ruuveja ja 1x sivupeltiin.


En nyt uskalla vannoa että noi peukaloruuvit ovat aivan identtisiä, mutta ei kauas heitä. Noita lyhyempiä siis löytyisi kaksi. 2€ kattanee postimerkin ja kirjekuoren?
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
En nyt uskalla vannoa että noi peukaloruuvit ovat aivan identtisiä, mutta ei kauas heitä. Noita lyhyempiä siis löytyisi kaksi. 2€ kattanee postimerkin ja kirjekuoren?
Kyllä pistä vaikka yv:nä tilitiedot. Ei muuten oikeastaan haittaa mutta saa noi kaks valkoista takapeltiä takasin kiinni niin näyttää hienommalta ettei ole aukkoja :vihellys:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 987
Viestejä
4 324 158
Jäsenet
72 135
Uusin jäsen
prepo

Hinta.fi

Ylös Bottom