Myyty Asus P8Z77-V -emolevy + G.Skill (2x8 GB) 2133 MHz CL9 -muistit (Hämeenlinna)

Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
266
Myytävä tuote: Asus P8Z77-V -emolevy Wi-Fi:llä sekä 16 GB (2 x 8 GB) DDR3 -muistit. Windows 10 Home on aktivoitu emolevylle ja tulee näin paketin mukana.

Hinta: 135 € + pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Emolevy ja prosessori, 3570K, (Verkkokauppa.com 2013), Muistit (Jimm's 2016)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Muistit: kyllä (kyllä), Emolevy ja prosessori: kyllä (ei)
Muuta huomioitavaa: Prosessorissa jonkun näköistä jälkeä kontakteissa ja mitä todennäköisemmin tämän vuoksi emolevy saattaa herjata välillä toista muistikanavaa, jos otat prosessorin irti emolevyltä. Paljaalla silmällä katsottuna prosessorin kannassa emolevyllä ei näy mitään normaalista poikkeavaa, mutta itse prosessorissa on siis jälkiä. Kun emolevy on herjannut muistikanavaa, olen saanut toimimaan aina kun olen ottanut prosessorin irti ja laittanut takaisin ja toiminut sitten normaalisti aina seuraavaan irrotukseen saakka. Tänään (10.5) kokeiltu asentaa Windows 10 ja asennus sujui aivan normaalisti.

Hinta on emolevylle ja muisteille. 3570K-prosessori tulee kaupan päälle.

Emolevy on juuri puhdistettu kauttaaltaan, virransyötön lämpötyynyjä (vaihdettu uudet) ja piirisarjan tahnoja (MX-4) myöten.


Kuitissa lukee, että muisteilla olisi 1 vuoden takuu, mutta kysytty Jimm'siltä ja sanoivat, että takuu on elinikäinen, emolevyn ja prosessorin takuut ovat umpeutuneet. Kaikki ostettu uutena ja kuitit löytyy: muisteille ja prosessorille paperisena ja emolevylle sähköisenä.

Paketoin paketin huolellisesti postittaessa kuplamuoviin jne., mutta en vastaa postituksessa mahdollisesti vaurioituneista komponenteista.


Sijainti: Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:

Combo_1.jpg Muistit_1.jpg Emo_1.jpg Rossu_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 070
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom