1700€ pelikone

Liittynyt
19.06.2024
Viestejä
9
Moro, tarkoitus olis tilata noin 1700€ kone 1440p pelailuun ja tuli täällä vastaan tämä Alexij:n kasaama setti


7900 gre ja 7800x3d ympärille oli tarkoitus muutenkin kasata niin tämä vaikuttaa täydelliseltä paketilta, kysyn vielä täältä kannattaako tehdä muutoksia tai korottaa budjettia.

Peleinä tosiaan Helldivers 2, The finals, Battlefieldit, elden ring ja muut Fps ja vaativammat pelit

7900 gre pitäisi olla parasta mitä tuolla rahalla saa kaiketi?
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 388

Muutoksia laitoin tuonne toiseen ketjuun kun tuossa paketissa olevat osaset loppu/slut :(
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 388
Kiitos vastauksesta, en itse ollut tajunnut mutta niin on loppunut näköjään, onko noissa osissa jotka valitsit tilalle mitään isompaa eroa aiempiin?
Ei ole. Ssd on jopa jonninverran parempi.

Toki kun tuossa sun korissa ei ole kasausta niin Proshopin synttäritarjouksista säästäisi euroja:
 
Liittynyt
10.07.2024
Viestejä
104
Ehkä sen ATX-emon voisi tuohon vaihtaa, niin näyttää kivemmalta. Laitoin kanssa PowerColorilta vähän halvemman GRE:n ja mustan jäähyn. Hyvin samankaltainen kokoonpano kuin mulla. Tai sitten tilailee Proshopilta osan jos kasailee itse.

 
Liittynyt
19.06.2024
Viestejä
9
Ehkä sen ATX-emon voisi tuohon vaihtaa, niin näyttää kivemmalta. Laitoin kanssa PowerColorilta vähän halvemman GRE:n ja mustan jäähyn. Hyvin samankaltainen kokoonpano kuin mulla. Tai sitten tilailee Proshopilta osan jos kasailee itse.

Laitan tän paketin tilaukseen, itse kasaaminen kiinnostais mutta pelko että rikkois jonkun osan tai menis muuten päin mäntyä niin taidan vaan vetää varman päälle.

Kiitos vielä kaikille vastanneille
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 388
No se tarkoittaa sitä että tilauksia on sisällä tuo kolme. Tuossa tuotteessa DT:n halvimman tukkurin varastossa niitä on siis kaksi. Potentiaalisesti saa odottaa pienen ikuisuuden tuotakin tuotetta siis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 986
Viestejä
4 370 056
Jäsenet
72 713
Uusin jäsen
Paavo1122

Hinta.fi

Ylös Bottom