Vaihdetaan 16Gb ddr4 -> 32gb ddr4

Multa löytys tällanen setti, josta voin tarpeen mukaan myydä 2 kampaa.

Kammat nyt siis kuopiossa. Paljon olisit valmis maksamaan väliä joko 2x16 tai 4x16 pakettiin?

Multa löytys tällanen setti, josta voin tarpeen mukaan myydä 2 kampaa.

Kammat nyt siis kuopiossa. Paljon olisit valmis maksamaan väliä joko 2x16 tai 4x16 pakettiin?
Mulla nuo
G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR | Hinta.fi G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR - Tuotetiedot

juu kurkkasin noi sun kammat kanssa läpi. Paljon olisit valmis maksamaan väliä joko 2x16 tai 4x16 pakettiin?

Juu tutkiskele rauhassa, jos hinta on kohallaan niin saattasin ajella lokakuun aikana ouluun pyörähtään. Ei tarviis posteja maksella ja ite tykkään enemmän f2f kaupoista.

Näyttäs noi sun olevan 130e
1758715018179.png

Minkäs hintasiks sä noi omat tikkus arvioisit ja paljon ehdottasit siihen väliin rahaa, jos tosiaan matkustan ouluun f2f kauppoja varten?

Sulle ei voi laittaa yv:tä. Johtuu vissiin niin tuoreesta tilistä mut laita oma arvio omista tikuista.

Joo, tein acon vasta vajaa kuukausi sitten. Torissa hoitanu kaiken käytetyn atk kamppeen murobbs lakkauttamisen jälkeen. Miltä kuullostaa päikseen vaihto oulussa ja 50€ väliä?

Huhhuh, onkohan se tuo cl14 joka nostaa kampojen hintaa näin suuresti. Noh eipä minun ole kannattavaa downgradee 32gb muisteja 16gb versioiksi ilman järkevää välirahaa, joten unohdetaampa sittenkin. Onnea kuitenkin kampojen löytämiseen!

Jaa sun muistikampoja siis ei enää myydä, sen takia toi hinta on noin naurettava. Noh eipä mun jokatapauksessa kannata 32->16 downgradee tehä ilman välirahaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 403
Jäsenet
79 760
Uusin jäsen
Tammuska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom