Myyty 1600W Mining power 150€ *TRE*

Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Myytävä tuote: Roeyuta JLN-1600G Roeyuta JLN-1600G 1600W-virtalähde - Mine Shack Kaivosvaruste
Hinta: 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alunperin Mineshack, sittemmin täältä saatu vaihdossa toiseen poweriin n. viikko sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On, 3/2022 asti takuu
Muuta huomioitavaa: LUE TÄMÄ!
Myyn pois, koska en tiennyt että näissä mining powereissa äänitasot ovat hieman eri luokkaa kuin esim normi corsairilla. Omaan käyttöön liian kova tuulettimen äänitaso.
Suosittelenko pienehköön kerrostaloasuntoon? -En.
Suosittelenko omakotitaloon esim. kodinhoitohuoneeseen? -Ehkä.
Suosittelenko autotalliin/muuhun tilaan? -Kyllä.

VAIHDOSSA VOIT TARJOTA LAADUKASTA CORSAIR/SEASONIC YMS POWERIA :)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, tilisiirto, mahdollisesti jotkut kryptotkin käy.


Kuva: Kuva löytyy tuotteen tuotesivulta, jos haluat tästä yksilöstä kuvan, voit kysyä sitä YV:llä jos olet innokas ostamaan.

 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
987
Melutaso: 59 db :D Täytyy miettiä, tuulettimen varmasti voi vaihtaa toiseen malliin.
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Melutaso: 59 db :DTäytyy miettiä, tuulettimen varmasti voi vaihtaa toiseen malliin.
Joo, varmaan voi mutta fan curvea ei kuitenkaan pysty muokkaamaan. Tuuletin käy käynnistäestä sammuttamiseen asti 100% nopeudella. Tuulettimen vaihtoon kuitenkin sisältyy myös omat riskinsä, enkä itse ainakaan jaksa ruveta kikkailemaan.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
340
Tuohan on hiljanen :lol: mulla on 2350w vastaava ja 75db..ainoa paikka mihin tollasta kannattaa laittaa on erillinen autotalli
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Ok. Täällä ei vaan ollu mitään mainintaa, että eilisen jälkeen asia olisi edennyt tai mitään sovittu niin se hämäs.
Ymmärrän. Tarjoaja ei nyt ole käynyt hetkeen foorumilla. Jos ei vastaa klo 19 mennessä ja sovi kauppoja lukkoon niin mun puolesta voidaan tehdä sun kanssa kaupat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 639
Viestejä
4 311 356
Jäsenet
71 881
Uusin jäsen
Musketti

Hinta.fi

Ylös Bottom