Terve, olen pitkästä aikaa ostamassa uutta pelikonetta. Olen nyt koonnut seuraavanlaisen ostokorin Jimssistä, onko mielipiteitä? Tarkoitus on pelata kaikenlaisia uutuuspelejä, näytöksi olen aikeissa hankkia Lenovo 27" Legion Y27q-20:n joten peliresoluutiona tulee olemaan 1440p.
Tarvitsen optisen S/PDIF out liitännän äänelle, jonka vuoksi en voi hyödyntää suosittua Tomahawk bundlea. Yritin valita hyvälaatuisen korvikkeen Pro Carbonista.
Emolevystä voisi höylätä hintaa pois ottamalla Asrock B450 Steel Legendin, olisiko mielekästä? Entä muistit, hieman halvemmalla saisi vaikkapa hitaampaa vastaavaa 3200MHz Kingstonia, mutta onko säästö paikallaan?
Muita kommentteja, olenko onnistunut kokoonpanon valinnassa?
Tarvitsen optisen S/PDIF out liitännän äänelle, jonka vuoksi en voi hyödyntää suosittua Tomahawk bundlea. Yritin valita hyvälaatuisen korvikkeen Pro Carbonista.
Emolevystä voisi höylätä hintaa pois ottamalla Asrock B450 Steel Legendin, olisiko mielekästä? Entä muistit, hieman halvemmalla saisi vaikkapa hitaampaa vastaavaa 3200MHz Kingstonia, mutta onko säästö paikallaan?
Muita kommentteja, olenko onnistunut kokoonpanon valinnassa?