Myyty 12" tabletti/PC (Windows+Android) 2K kosketus-näytöllä (HKI)

Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Myytävä tuote: Chuwi Hi12 12" Dual boot Tablet PC
Hinta: 150e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 3v sitten suomesta (e-ville.com)
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Kuva:
Chuwi Hi12.jpg


Ylimääräisenä lähes käyttämätön Chuwi Hi12 Windows10/Android Dual boot Tablet PC, pelkkä Tablet PC maksoi 395e, ostettu suomesta e-ville.comista 3v sitten.

Käytä tablettina tai tietokoneena, sis. Windows sekä Android käyttöjärjestelmän, mukaan löytyy sille täydelliset lisävarusteet mm. näppäimistö, lisämuisti jne.
Olen käyttänyt sitä vain parilla reissulla muuten täysin käyttämätön ja uutta vastaava, löytyy kaikki mitä uutenakin sekä alla luetellut lisävarusteet pikkurahalla mukaan.

Tuotekuvaus laitteesta e-ville.comin sivulta:
Chuwi Hi12 on erittäin tyylikäs 12" 2K retina-näytöllä, Intelin X5 T3 Z8300 -prosessorilla
ja 4GB keskusmuistilla varustettu Dual boot tablet PC.
Todella isossa 12 tuuman näytössä on 400 lumenen valoteho,
joten tablettia on sujuva käyttää myös kirkkaassa päivänvalossa.

Sisältä löytyy iso 11000mAh akku, mutta Hi12 on silti ohuen tuntuinen kädessä.
Yhdistämällä näppäimistön laittteesta tulee täysiverinen kosketusnäytöllinen tietokone.
Laitteen ulkokuori on kokonaan metallia ja reunat ovat pyöristetyt, hieno kokonaisuus.

Perustietoja laitteesta:
- näytön koko 12" kosketusnäyttö (2K, 2160X1440)
- prosessori 4-ydin Intel Z8300
- käyttöjärjestelmä Windows 10 Home / Android 5.1
- ram muisti 4Gt (LPDDR3)
- sisäinen muisti 64Gt (eMMC)
- liitännät: Micro-USB, Micro-HDMI, TF-muistikortti, 3.5mm-audio, USB 3.0, USB 2.0
- akku 11000mAh
- mitat: 29cm x 20cm x 0.9cm (paino: 852g)

Lisätietoja laitteesta e-ville.comin ja valmistajan linkeistä:

Löytyy myös seuraavat lisävarusteet joilla saat tehtyä sekunnissa padista läppärin sekä lisättyä muistikortilla muistia puolet lisää sisään sekä kytkettyä tv:n hdmi liitäntään:

1 ) näppäimistö, Hi-Keyboard, metal magnetic docking keyboard for Hi12 hp.30e

2 ) lisämuisti TF-muistikortti koneen sisälle Samsung 64Gb hp.10e

3 ) micro-hdmi -> hdmi adapteri, ostettu verkkokauppa.comista, käyttämätön, kokeiltu että toimii hp.10e

Jos omistat jo entuudestaan Chuwin ja haluaisit kyseiset lisävarusteet niin ne saa ostaa erikseen mutta itse tablet PC mieluiten vain lisävarusteiden kanssa pakettina.

Hintapyyntö itse Tablet PC:lle 150e, mieluiten nouto HKI mutta postituskin onnistuu.

(Hintapyyntö lisävarusteille: näppäimistö + lisämuisti + hdmi-adapteri yht.50e)

PS. Kumpikin käyttöjärjestelmä Windows10/Android juuri palautettu valmiiksi tehdas-asetuksiin joten pääsee heti asentamaan puhtaalta pöydältä.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
344
Voisin ostaa tämän itse laitteen 150 eurolla ja noudolla perjantaina tai viikonloppuna.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
403
Tabbe: kiitos tarjouksestasi mutta laitoin vasta myyntiin niin odotan hetken jos joku hakisi hintapyynnillä ja mielellään lisävarusteiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
1 024
Tabbe: kiitos tarjouksestasi mutta laitoin vasta myyntiin niin odotan hetken jos joku hakisi hintapyynnillä.
Muutenkin mun tarvitsee vielä palauttaa tuo tehdas-asetuksiin ja epäilen etten ehdi ennen sunnuntaita...
Moi! Mikä Android versio asennettu?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 304
Viestejä
4 219 454
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom