1000e pelitietokone

Liittynyt
06.06.2017
Viestejä
29
moro. Tarvisin apua oon kasaamassa pelitietokonetta pääosin FPS pelien pelaamiseen, mutta en tiedä mitkä osat valitsisin. Hinta komponenteille ja kopalle saa olla vähän alle tai yli 1000e. Pikaisia vastauksia kiitos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 734
Tällä alueella keskustellaan prosessoreista, emolevyistä, muisteista ja niiden ylikellottamisesta. Kokonaisen koneen kasaamiseksi tarvitaan aika paljon muutakin tavaraa. Käy PC-konepaketit-alueelta katsomassa, löytyykö jo valmista viestiketjua, joka sopisi sinulle ja jos ei, tee oma viestiketju sinne.

PS. Ota nämä tiedot mukaan, jos teet oman viestiketjusi, helpottaa avun antoa ja sen saamista:

Budjetti (numeromuodossa): 1500 €
Käyttöjärjestelmä ja kasaus: Haluan Windows 10, kasaan tietokoneeni itse ja asennan käyttöjärjestelmän itse.
Kellotatko?: Tarkoitus olisi vähän ylikellottaa.
Kotelon koko: ATX / mATX (lihavoi valintasi)
Koneen käyttötarkoitus: Katson videoita, pelaan pelejä (muista mainita pelit sekä näytön resoluutio!), teen pienimuotoista videoeditointia, surffailen jne.

Valmiina on: Minulta löytyy jo näyttö (muista mainita merkki ja malli!) sekä 1 Teratavun kokoinen kiintolevy

Muuta huomioitavaa: Haluan, että kone on hiljainen ja kotelo ulkonäöltään yksinkertaisen siisti. Tarvitsen myös WLAN-sovittimen. Saksasta tilaus / käytettynä ostaminen ei ole ongelma.

Yleinen huomautus: Mikäli olet tietokonetta ostaessasi suunnittelemassa myös oheislaitteiden (näyttö/näppäimistö/hiiri/äänentoistolaitteet yms.) hankintaa, ilmoita aikeistasi selvästi ja merkitse, kuuluvatko näiden hinta budjettiisi. Tämä helpottaa auttamista, sillä tiedetään, tuleeko tärkeimmästä (eli keskusyksikön hinnasta) karsia tilaa myös muille tuotteille.
Suosittelen kaikelle hankinnalla määrittämään yhden ainoan budjetin ja tälle rahasummalle ilmoittamaan siihen kuuluvat hankinnat sen sijaan, että budjetti pilkotaan pieniin osiin. Budjetin pilkkomiselle osiin tulee olla jokin peruste, jotta se kannattaa tehdä (tiedät tasan tarkkaan etukäteen, mitä tietyltä osa-alueelta haluat ja paljonko se maksaa).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 649
Viestejä
4 384 563
Jäsenet
72 792
Uusin jäsen
tomimv

Hinta.fi

Ylös Bottom