1000e pelikone

Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
10
Tervehdys!

Nyt on koettu se hetki, kun olen ajatellut siirtyä konsoleilta pelaamaan tietokoneen puolelle. Lähes koko elämä on konsolien puolella vietetty, joten olen aivan ummikko tietokoneiden tekniikan kanssa. Olen koittanut vähän haalia tietoa ja valmiita settejä täältä ja youtubesta. Nyt tarvittaisiin vähän kokeenemmiltä viimeistä mielipidettä. Mikä näistä vaihtoehdoista olisi paras? Saa myös ehdottaa parannuksia/kokonaan uutta settiä. Hinnan soisi pysyvän siellä tuhannen euron hujakoilla.


Vaihtoehto 1:
Ostoskori

Vaihtoehto 2:

Vaihtoehto 3:

Tämän videon setti.

Vaihtoehto 4:
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
962
Ja jos jättää tuon fera-jäähdyttimen pois niin pysyy budjettikin alle tonnissa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 044
Mainitsemistasi vaihtoehtoista on mielestäni 4 paras.

Näillä muutoksilla lähemmäs tonnia ja itse kasaamalla menee alle

Ja jos itse kasaa, niin tästä virtalähde


Ja tästä ssd

 
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
10
Kiitos vastauksista! Laitoin tuon @madi n paketin nyt tilaukseen. En viitsi itse alkaa räpeltämään kasaamisessa, kun tosiaan ei ole sitten mitään tietoa mikä menee mihinkin.

Vielä kerran, kiitos kaikille!
 
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
10
Palaillaan vielä hetkeksi! Datatronicilta tosiaan tuon setin + kasaus tilasin. Tilauksen seurannassa lukee tuotteet tilattu tukkureilta 1-7pv, mutta sähköpostiin tuli viesti missä lukee: Valitettavasti yksi tai useampi tilaamistasi tuotteista on loppunut varastostamme ja tämän vuoksi toimitus viivästyy. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme toimittamaan tilauksenne mahdollisimman nopeasti.

Mitäköhän aikaa tuollainen tarkoittaa? Onko mitenkään mahdollista saada konetta ensiviikolle?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 468
Palaillaan vielä hetkeksi! Datatronicilta tosiaan tuon setin + kasaus tilasin. Tilauksen seurannassa lukee tuotteet tilattu tukkureilta 1-7pv, mutta sähköpostiin tuli viesti missä lukee: Valitettavasti yksi tai useampi tilaamistasi tuotteista on loppunut varastostamme ja tämän vuoksi toimitus viivästyy. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme toimittamaan tilauksenne mahdollisimman nopeasti.

Mitäköhän aikaa tuollainen tarkoittaa? Onko mitenkään mahdollista saada konetta ensiviikolle?
Helpoin lienee kysyä Datatronicilta suoraan.

Mikäli otit tuon minun ehdottaman korin tilaukseen niin ainakin tällä hetkellä näyttäisi vähintään 3 tuotetta tulevan tukkurin varastoilta ja kyllähän se kasaus oman aikansa (työntekijän työaikaa) ottaa.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 468
Mutta mikäli tulkitsin oikein noita saatavuuksia niin näillä (ehkä) saanee toimitusaikaa lyhyemmäksi

muistit esim:


koteloita:



Näytönohjaimia ei näytä olevan mitään järkevän hintasia suoraan omassa varastossa.
 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 044
koteloita:

@Spine

Yksi mahdollisuus on maksaa 12 € lisää rgb versiosta ja saada täten kotelo nopeamin

 
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
10
Mutta mikäli tulkitsin oikein noita saatavuuksia niin näillä (ehkä) saanee toimitusaikaa lyhyemmäksi

muistit esim:


koteloita:



Näytönohjaimia ei näytä olevan mitään järkevän hintasia suoraan omassa varastossa.
Juu no ei siinä nyt mitään hätää ole. Pitää tässä vielä hankkia hiiri ja näppiskin. Vähän vaan alkoi sormet jo syyhyämään, että pääsisi kokeilemaan!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 267
Viestejä
4 189 582
Jäsenet
70 717
Uusin jäsen
Diavolo

Hinta.fi

Ylös Bottom