1000-1100e pelikone ilman näyttistä

Eli tosiaan tuli saatua 9070 XT ja nyt tarvitsisi sitten kaikki muut osat päivittää, vanha kone kun on jo 6v vanha.

Tosiaan pelailuun/netin selailuun tarkoitettu kone ja 2k tarkoitus pelailla.

Tällästä ite kasailin, mutta sen verran lapsen kengissä näissä asioissa vaikka paljon tietoa koittanutkin keräillä omatoimisesti, että mieluusti otan vastaan vaihtoehtoja mikä voisi olla parempi vaihtoehto.

Näyttökuva (249).png

Eli tosiaan tuli saatua 9070 XT ja nyt tarvitsisi sitten kaikki muut osat päivittää, vanha kone kun on jo 6v vanha.

Tosiaan pelailuun/netin selailuun tarkoitettu kone ja 2k tarkoitus pelailla.

Tällästä ite kasailin, mutta sen verran lapsen kengissä näissä asioissa vaikka paljon tietoa koittanutkin keräillä omatoimisesti, että mieluusti otan vastaan vaihtoehtoja mikä voisi olla parempi vaihtoehto.

Näyttökuva (249).png
Vaihda prossu 7500f

Itse menisin tällä:

Jos haluaa pcie 5.0 x16 paikan, niin emoksi esim toinen näistä

Vaihda prossu 7500f

Itse menisin tällä:

Jos haluaa pcie 5.0 x16 paikan, niin emoksi esim toinen näistä

Ei oo hajua oikeen noista prossujen eroista, muutaku et X3D ois se paras näihin kasauksiin, mut hinnat niissä on nykyään niin törkeet että ne jää pois.

Minkä takia vaihtaisit ton 9600x tohon 7500f malliin?

Mut muuten kyl vaikuttaa hyvältä paketilta, jos tosiaan vaihtaisi tohon emolevyyn missä on toi Wifi6e, sen mä tarvin emolevyltä, unohtu mainita. Kyl se vaan täältä kannattaa kysellä kun hintakin tipahti omasta kasauksesta.

Ei oo hajua oikeen noista prossujen eroista, muutaku et X3D ois se paras näihin kasauksiin, mut hinnat niissä on nykyään niin törkeet että ne jää pois.
Juu pelit tykkää 3d välimuistista ja 9800x3d on paras peliprossu. Hintaa vain se melkein 600 €.
Minkä takia vaihtaisit ton 9600x tohon 7500f malliin?
Halvempi ja tarjoaa vastaavan suorituskyvyn peleissä. 9000 sarja (pois lukien 9800x3d koska ytimien alle siirretty 3d välimuisti mahdollistaa kovemmat kellot) ei tuonut pelaajille mitään. 9000 sarjan zen 5 arkkitehtuuri on palvelin puolella loistava.
Mut muuten kyl vaikuttaa hyvältä paketilta, jos tosiaan vaihtaisi tohon emolevyyn missä on toi Wifi6e, sen mä tarvin emolevyltä, unohtu mainita.
Näyttää kahdessa ekassa emossa olevan wifi 6e kun vikassa on pelkkä wifi 6.

Juu pelit tykkää 3d välimuistista ja 9800x3d on paras peliprossu. Hintaa vain se melkein 600 €.

Halvempi ja tarjoaa vastaavan suorituskyvyn peleissä. 9000 sarja (pois lukien 9800x3d koska ytimien alle siirretty 3d välimuisti mahdollistaa kovemmat kellot) ei tuonut pelaajille mitään. 9000 sarjan zen 5 arkkitehtuuri on palvelin puolella loistava.

Näyttää kahdessa ekassa emossa olevan wifi 6e kun vikassa on pelkkä wifi 6.

Noni, kiitos selvennyksestä, eiköhän nä näillä puheilla lähde tilaukseen ja just tolla 6e wifin prossulla

Kiitoksia avusta!

Statistiikka

Viestiketjuista
270 207
Jäsenet
76 576
Uusin jäsen
Joni P.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom