Ostettu Matx/Mitx emo + prossu + muistit setti htpc käyttöön

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
itx setit kiven alla niin muutetaan hiukan hakua...

Elikkäs hakusessa Matx TAI Mitx kokoluokassa emolevy josta tulisi löytyä ainakin HDMI ulostulo.


e: nämä löyty!!!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Muutetaan vähän ostoslistaa, eli Matx setti hakusessa htpc käyttöön. tarjoa !!!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 119
Missä päin Suomea? Kokosin veljellenikin Huananin, niin sieltä vapautuu i5 + ddr3 + matx varmasti alle satasella. Täytyy vaan katsoa, onko se HDMI.. Et voisi näytönohjainta itse hankkia?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Missä päin Suomea? Kokosin veljellenikin Huananin, niin sieltä vapautuu i5 + ddr3 + matx varmasti alle satasella. Täytyy vaan katsoa, onko se HDMI.. Et voisi näytönohjainta itse hankkia?
Voin kyllä sen näyttiksen hommata, paahan vähän speksilistaa vaikka yvllä

e: pellossa oon mut kusti polkee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 119
Voin kyllä sen näyttiksen hommata, paahan vähän speksilistaa vaikka yvllä

e: pellossa oon mut kusti polkee
Joku i5 Sandy tai Ivy Bridge, kerroinlukittu malli, 2x4GB DDR3 Kingston, Asrock H61 (jossa voi olla tai olematta HDMI), Arctic Freezer 7. Nyt tosiaan en veljen kanssa ole asunut yhdessä sitten lapsuudenkodin ja tiedän vaan, että hän haluaa siitä eroon.

Katsotaan vielä haluaako hän postittaa. Taidan pistää myyntipalstalle ensin taas ja sitten joku voi noutaa Herttoniemestä. Ei minulla edes ole kys. konetta fyysisesti, vaan se on veljen kämpillä. Eli vähän vetäydyn kaupoista, kun myydään koko roska jollekin noudolla mieluummin, sori.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
A8-7600 sekä vakiojäähy + FM2A68M-HD+ ja tuohon löytyy muistiakin kaveriksi 4-8 gigaa. Jos kiinnostuit niin heitä YV ja hierotaan kaupat kuntoon :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 293
Viestejä
4 193 454
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom