- Liittynyt
- 20.06.2017
- Viestejä
- 2 560
Näköjään joo ei olekkaan. youtubevideo oli "väärennetty".Väärä ketju? Se on PS2-pelin uudelleensovitus mutta tarjolla vain PS4:lle.
Näköjään joo ei olekkaan. youtubevideo oli "väärennetty".Väärä ketju? Se on PS2-pelin uudelleensovitus mutta tarjolla vain PS4:lle.
Kiitos tosiaan vinkistä.Jos joku ei tiedä, ja ärsyttää kun konsolin storen pelien videot lähtee automaagisesti pyörimään niin sen saa pois. Painamalla starttia siinä myyntisivulla aukeaa asetukset ja sieltä autoplay pois päältä. Voi olla ihan perustietoa, mutta itse en tätä tiennyt.
Brutal Legendsistä tulee mieleen aina tämä hauska arvostelu
Jenkkitili, ostan aina kaikki digipelit sieltä.Onko jengi päässyt vielä kikkailemalla ostamaan pelejä muiden maiden storesta? Hiukan hirvittää maksaa 70€ konsolipelistä (CoD BO4), mutta kavereiden pelatessa kyseisellä alustalla halu ostaa kyseinen peli boxille on suuri
Ei tässä ole mitään game sharingia. Ihmiset vain käyttää sitä termiä tuosta että laitetaan kaverin konsoli omaksi "home xboxiksi" niin kaveri pääsee käyttämään sun kirjastoa ja kun kaverin tilille merkataan sun konsoli niin pääset sen peleihin.Niin, miten tuo toimii jos ostat pelin lataamalla, voiko tuosta vaan jakaa kaverille ja molemmat pelata ilman rajoituksia?
Onko tuossa se että heittää toisen pihalle jos toinen käynnistää pelin?Ei tässä ole mitään game sharingia. Ihmiset vain käyttää sitä termiä tuosta että laitetaan kaverin konsoli omaksi "home xboxiksi" niin kaveri pääsee käyttämään sun kirjastoa ja kun kaverin tilille merkataan sun konsoli niin pääset sen peleihin.
Onko tuossa se että heittää toisen pihalle jos toinen käynnistää pelin?
Tässähän on ihan Microsoftilta ohjeet miten se tehdäHeh, hauskaa että pelien halpuutta perusteellaan porsaanreijällä, joka on laajentunut digitaalisen levityksen myötä. Samahan onnistui jo Xbox 360:llä, kunhan latasit kaverin Xboxille gamertagisi ja teit oston sieltä. Konsoli, jolta peli ostettiin, määritettiin automaattisesti "home xbox", jolla oli lupa avata peli kenen tahansa gamertagilla. Kotonasi sitten pelasit peliä yhtä hyvin, koska kaikki ostamasi pelit pystyit avaamaan myös gamertagilla, jota käytettiin ostoon. Liitos tapahtuu siis erikseen konsoliin ja gamertagiin.
Halpana hintana tämän mainostaminen on kuitenkin suurin piirtein sama, kuin yksi ostaisi GOGista DRM-vapaan videopelin ja jakaa sen kaikille saman kaupungin PC-pelaajille. Sama asia onnistuu vain pienemmässä skaalassa.
Luulisi että Microsoft olisi silti yrittäny tehdä jotain jos tämä olisi niille ongelmaNo totta ihmeessä on ohjeet, koska ominaisuus on tarkoituksellinen - tottakai omalta Xboxiltasi pitää muidenkin päästä pelaamaan pelejä kuin itsesi. Ja jos taloudessa (tai vaikkapa vapaa-ajan asunnossa) on useampi Xbox, niin yhdestä täytyy tehdä primäärinen. Jos pelit olisivat sidottu vain käyttäjätiliin, pelaisivat lapset tai muut perheenjäsenet sitten aina pääkäyttäjän tilillä. Nykyiselläänhän tämä ei oikein toimi, kun kaikki saavutukset, kaverilistat ja usein tallennuksetkin ovat sidottu gamertagiin. Family share on homman pointti.
"If you have more than one Xbox One console, or if you sign in on multiple consoles, we recommend you designate the most frequently used console as your home Xbox."
Ei Microsoft siis ohjeista, että osta 50% vähemmän pelejä vaihtamalla My Home Xbox -liitetyt konsolit päikseen ja jakamalla kaikki pelinsä kaverille.
Xbox 360:llä tuo tietääkseni toimi tosiaan per-game basis, eli päätteli kotikonsolin sen perusteella, millä konsolilla istuit peliostoksen tehdessäsi. Ei sillä, Microsoftin ongelmahan tuo pitkälti on. Steamissa samanlainen kirjaston jakaminen onnistuu, mutta a) se jättää esimerkiksi nettipelit pääosin jakamatta ja b) se lukitsee koko kirjaston yhden käyttäjälle kerrallaan, jolloin se vastaa samaa kuin fyysinen pelilevyn lainaaminen... paitsi tiukemmin, koska tosiaan koko kirjasto lukittuu aina kerrallaan, eli oikeastaan vastaa samaa kuin rahtaisit kerralla koko pelihyllyn sukulaisellesi (tai kaverillesi).
Joka tapauksessa, hintojen "halpuutta" ei tällä oikein voi perustella. Samahan se PS4-pelaaja vie sen pelilevynsä kaverille lainaan, Steamissa käytetään family sharea (joka ei vaadi dna-testejä sukulaisuuden todistamiseksi) jne. Xboxilla ominaisuuden väärinkäyttö tuntuu vain olevan huomattavasti helpompaa, varsinkin kun se kerran jakaa kaikki Game Pass -tilaukset ja muut samalla.
Nehän on välillä "mainostanutkin" mm. Gamepassiä että sitä voi käyttää tuon sharingin yli ja kuten myös Live-ajan voi jakaa.Luulisi että Microsoft olisi silti yrittäny tehdä jotain jos tämä olisi niille ongelma
Niin saman talouden sisällä.Nehän on välillä "mainostanutkin" mm. Gamepassiä että sitä voi käyttää tuon sharingin yli ja kuten myös Live-ajan voi jakaa.
Liveen oli 360 aikoina myös perhelisenssi jota ei enää oo. Liekkö tuolla korvaantunut.Niin saman talouden sisällä.
Kävin noukkimasssa Steepin pois. Kiitos vinkistäLiveen oli 360 aikoina myös perhelisenssi jota ei enää oo. Liekkö tuolla korvaantunut.
Fifa '19 trial nyt EA Accessissa:
Lumilautailua reilulla 6 eurolla eli Steep:
Steep Xbox One CD Key, Key - cdkeys.com
Computer Management -> Disk Management:n alla pitäisi näkyä ja sitä kautta pystyä formatoimaan.xboxissa käytetty ulkosta levyä, ei toiminut kunnolla. Mitäs taikoja tuolle nyt pitikään tehdä että saa pc:ssä toimimaan. Nythän pc ei sitä tunnista laisinkaan.
Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.Uunituore Call of Duty Black Ops 4: Blackout betan arvio DF:n pojilta.
Xbox One: 1600x900 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps
Xbox One X: 3840x2160 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps.
Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.
Pro versiossa ollaan tehty fiksummin eli fps resoluution edellä. Miksipä väkisin yrittää edes korkeita resoja koska fakta on ettei yksikään konsoli oli kunnollinen 4K laite.Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.
Omaa paremman kellotaajuuden kuin mikä?Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.
Molemmat Xbox One sekä Xbox One X molemmat omaa paremman CPU kellotaajuuden.
Enemmän tulee olemaan mielenkiintoista että paljonko tulevat optimoimaan koko peliä, koska yhta raskalta myös 5vs5 pelimuodot näyttivät.
Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.Pro versiossa ollaan tehty fiksummin eli fps resoluution edellä. Miksipä väkisin yrittää edes korkeita resoja koska fakta on ettei yksikään konsoli oli kunnollinen 4K laite.
Omaa paremman kellotaajuuden kuin mikä?
Jätät edelleen sanomatta, mihin vertaat käyttäessäsi komparatiivia "enemmän kelloja". Veikkaan että PS4:ään. Ja varmaankin vertaat S:ää perus-pleseen ja X:ää Prohon etkä vapaasti ristiin.Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.
Epämääräisyys johtuu ihan siitä, että en tuo tänne PS4 keskustlua tarkoituksella. Mutta lisättynä, että ihan normi Xbox One eli ei S on enemmän CPU kelloja myös.Jätät edelleen sanomatta, mihin vertaat käyttäessäsi komparatiivia "enemmän kelloja". Veikkaan että PS4:ään. Ja varmaankin vertaat S:ää perus-pleseen ja X:ää Prohon etkä vapaasti ristiin.
Enkä siis väitä vastaan, vaan yritän tässä vain avata, mitä yritit sanoa epämääräisillä lauseillasi.
Epämääräisyys vain pahentaa asiaa. Vaikka konsolisoturoit puolikkain virkkein, konsolisoturoit silti. Ja kuten itse sanoit, teet sitä väärässä ketjussa.Epämääräisyys johtuu ihan siitä, että en tuo tänne PS4 keskustlua tarkoituksella. Mutta lisättynä, että ihan normi Xbox One eli ei S on enemmän CPU kelloja myös.
Pitäisikö sinun vähän löysätä pipoa kun toistuvasti hyökkäät mielipiteitä vastaan? Minkä minä sille voin jos Pro versio oli tehty fiksummin. Kelloja on Onessa aavistuksen enemmän kuin PS4:ssä mutta GPU puolella onkin sitten HD 7790 vs HD 7850 joka näkyy hyvin em. CoDissa. Samat ylikellotetut tuhnut jaguarit on sitten näissä "tehokonsoleissakin" joka näkyy lähes jokaisen pelin suorituskyvyssä.Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.
Enemmän kiinnostaa se, että kuinka devaajat onnistuvat näissä vanhojen engineiden puukottamisissa dynaamisen reson kanssa. Ei ne battlefieldit eikä codit tähänkään päivään mennessä ole toimineet kuten Halo 5 toimii = pysyy 60FPS vakaana ja resoluutio vaihtaa.
Halo 5:en tapauksessa nimenomaan tekivät enginensä juuri tämä edellä. CODin engine pohjautuu Quaken 3:en vuonna 2003 tehtyyn engineen. Dicen FB taas ei ole niin aggressiivinen reson kohdalla kuin pitäisi olla BF:ien kanssa eli kärsii samasta kuin CODit.
Tuolla lienee sopivinta jatkaa.Pitäisikö sinun vähän löysätä pipoa kun toistuvasti hyökkäät mielipiteitä vastaan? Minkä minä sille voin jos Pro versio oli tehty fiksummin. Kelloja on Onessa aavistuksen enemmän kuin PS4:ssä mutta GPU puolella onkin sitten HD 7790 vs HD 7850 joka näkyy hyvin em. CoDissa. Samat ylikellotetut tuhnut jaguarit on sitten näissä "tehokonsoleissakin" joka näkyy lähes jokaisen pelin suorituskyvyssä.
Pelkän CPU taajuuden tuijottaminen kun ei edelleenkään kerro yhtikäs mitään, kun perus Onella menoa jarruttaa DDR3-muistin hitaus, jota sitten Esramilla yritettiin purkkapaikata. Vai onko mielestäsi sattumaa että One X:ään valittiin muistien osalta vastaava ratkaisu kuin kilpailijalla?Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.
Molemmat Xbox One sekä Xbox One X molemmat omaa paremman CPU kellotaajuuden.
Enemmän tulee olemaan mielenkiintoista että paljonko tulevat optimoimaan koko peliä, koska yhta raskalta myös 5vs5 pelimuodot näyttivät.
Kieltämättä joo, mutta tämä linjaus on moderoinnin määrittämä ja sen kanssa pitää pärjätä, vaikka aiheuttaakin välillä varsin surkuhupaisia tilanteita.OT: kuulostaa vähän Harry Potter meiningiltä. Hän jonka nimeä ei pidä mainitseman... Kai aikuiset ihmiset pystyy keskustelemaan asioista oikeilla nimillä eikä kiemurrella vihjaillen erinäisiä asioita? COD on multiplattari joka tulee xboxin lisäksi PS4:lle ja PC:lle. Hirveä kinaus alkoi kun ihmettelin miksi reilusti tehokkaampi XboxOneX ei pyöritä peliä sulavammin mitä PS4-pro. Kai nyt tuollaisen asian saa mainita ilman että pitää suuttua että nyt mainittiin kilpaileva laite.
/OT
Se Halo 5 kun ei edelleenkään ole 60 fps vakaa huolimatta dynaamisesta resosta, etenkään Warzonen osalta, joten päivittäisitkö nyt edes tietosi tämän osalta?Enemmän kiinnostaa se, että kuinka devaajat onnistuvat näissä vanhojen engineiden puukottamisissa dynaamisen reson kanssa. Ei ne battlefieldit eikä codit tähänkään päivään mennessä ole toimineet kuten Halo 5 toimii = pysyy 60FPS vakaana ja resoluutio vaihtaa.
Halo 5:en tapauksessa nimenomaan tekivät enginensä juuri tämä edellä. CODin engine pohjautuu Quaken 3:en vuonna 2003 tehtyyn engineen. Dicen FB taas ei ole niin aggressiivinen reson kohdalla kuin pitäisi olla BF:ien kanssa eli kärsii samasta kuin CODit.
Josko painuisi uuden bäfän kanssa alle neljään sataan jouluun mennessäGigantissa xbox one x & PlayerUnknown's Battlegrounds ja FIFA 19 hintaan 429e. Ei ole enää paha hinta.
Jos tarjouksella haluaa niin tuo Gigantin tarjous hyvä mutta 23.11 Black Friday:ssä toki voi tulla parempaakin.Josko painuisi uuden bäfän kanssa alle neljään sataan jouluun mennessä
Lähinnä tarkoitin, että välissä saattaa olla jotain merkittävää alennuskampanjaaVoi olla että joulumyyntiin hinnat nousee.
Eikös ole ollut huhuissa, että Playground games suunnittelee/tekee jo suurta "Horizon zero dawn" tyylistä peliä Xboxille..?Voisi olla Fable 4 tai joku muu..Kumpa olisi Fable 4. Edelleen suosikki roolipelisarjani ylivoimaisesti.
Ea on kyllä niin surkea ja pihi firma ettei kyllä laita pennin latia tuohon ellei sitten DLC:nä tuoTuota onkin monet mm. Sims 4:n pelaajat kysellyt pitkään. Jospa EA tuon päivittäisi sinne (ja Colossal Order Cities Skylinesiin).
Kunhan saavat myös konsoleille +60 fps ruudunpäivityksen, FoV:n ja detailien säädön, niin siinä vaiheessa PC:n ja Xboxin crossplayssa hiirellä ja näppiksellä on edes etäisesti järkeä. Muussa tapauksessa konsolipelaajat antavat turhaan tasoitusta masterracelle.Toivottavasti tuo johtaa siihen että PC ja Xbox KB/M pelaajat voivat jatkossa pelata yhdessä, ei ole enää mitään syytä erotella.
Toivottavasti tuo johtaa siihen että PC ja Xbox KB/M pelaajat voivat jatkossa pelata yhdessä, ei ole enää mitään syytä erotella.
Totta, mutta veikkaan ettei ole intressejä alkaa jollain algoritmejä mittaamalla ja tutkimalla selvittää kenellä käytössä. Näkyy kuitenkin normi ohjaimena.Ainakin teoriassa on mahdollista, että nämä XIM yms. käyttäjät ohjataan sit Xbox KB/M ja PC pelaajien sekaan, joka olisi hyvä juttu.
Niillä on se tuki jo APIssa eli devaajat voi sen jo nyt tehdä.Totta, mutta veikkaan ettei ole intressejä alkaa jollain algoritmejä mittaamalla ja tutkimalla selvittää kenellä käytössä. Näkyy kuitenkin normi ohjaimena.
Mielenkiintoista kyllä jos alkaa löytyä hiiri tukea, vaikka telkun input lagilla ja 30fps räiskintäpeleissä saattaakin olla karmiva kokemus.