NVIDIAn uusi GeForce RTX 5070 -näytönohjain saapuu myyntiin huomenna 5. maaliskuuta klo 16. io-techin testiin saatiin näytönohjaimesta ennakkoon Asukselta 679 euron suositushintainen Prime OC -malli.
Tutustumme artikkelissa näytönohjaimien ominaisuuksiin ja vertailemme 5070:n suorituskykyä ensisijaisesti edellisen sukupolven RTX 4070 Superiin. Suorituskykytesteissä on mukana tulokset 1440p- ja 4k-resoluutioilla puhtaalla rasteroinnilla sekä säteenseuranta ja DLSS-ominaisuudet käytössä. Lisäksi mukana on myös tehonkulutus-, lämpötila- ja melumittaukset sekä ylikellotustestit.
Lue artikkeli: Testissä NVIDIA GeForce RTX 5070

Viimeksi muokattu: 

No menee kun kuumille kiville ne neljä kappaletta mitkä tulee myyntiin.
 No menee kun kuumille kiville ne neljä kappaletta mitkä tulee myyntiin. 

Eli mun mielestä kun tekee arvosteluja joita voi lukea myös immeiset jotka ei asioista tiedä niin kyllähän silloin asiasta kannattaisi mainita että jo NYT ollaan tilanteessa jossa muisti loppuu ja tulevaisuudessa tilanne todennäköisesti tulee pahenemaan joten en itse ymmärrä tällaista suomalaista pehmoilua ettei uskalleta kriittisesti sanoa ääneen että tuote on aika paska...
 Eli mun mielestä kun tekee arvosteluja joita voi lukea myös immeiset jotka ei asioista tiedä niin kyllähän silloin asiasta kannattaisi mainita että jo NYT ollaan tilanteessa jossa muisti loppuu ja tulevaisuudessa tilanne todennäköisesti tulee pahenemaan joten en itse ymmärrä tällaista suomalaista pehmoilua ettei uskalleta kriittisesti sanoa ääneen että tuote on aika paska...