Projekti MBnet Apaja

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 226
Liittynyt
11.08.2017
Viestejä
145
Tuolta voisi kanssa löytyä jotain Amiga-aiheista. Index of /turran/FTP/Collection/BBS

Tosin nämähän on vähän eri tavalla nimetty ja kootkaan ei aivan tavulleen Apajan tiedostolistaa vastaa, mutta ei varmaankaan mitään todellista olennaista eroa kuitenkaan MBNetissä aikanaan olleissa paketeissa näihin.
Helpottaisi jos nimi täsmäisi. Koko ei minustakaan liene niin kriittinen noissa.

Tuli tuossa Fish levyjä metsästäessa vastaan tälläinenkin sivusto Telnet BBS Guide Paljon vanhoja BBS purkkeja elvytetty ja saavutettavissa telnetillä. Näitäkin kun hetken kahlailisi läpi, niin varmasti löytyisi Apajaan lisättävää.
Joskus seikkailin purkissa, missä oli varsin laaja Fidonet -kokoelma. Mahtaako liittyä: IFDC FileGate: All Areas
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 972
Tuolta voisi kanssa löytyä jotain Amiga-aiheista. Index of /turran/FTP/Collection/BBS


Helpottaisi jos nimi täsmäisi. Koko ei minustakaan liene niin kriittinen noissa.


Joskus seikkailin purkissa, missä oli varsin laaja Fidonet -kokoelma. Mahtaako liittyä: IFDC FileGate: All Areas
Pidettiinköhän Amiga-puolella vähemmän tosta 8+3 tiedostonnimirajoituksesta kiinni ja sitä kautta voisi olla useammin eroavia nimiä? Nimen täsmääminen on kyllä ihan hyvä lähtökohta ollut etsinnälle, mutta mietin että mitenköhän usein noikin sitten on aikanaan silti vaihdellut samalle datalle lopulta.

Itse ehkä pääpiirteittäin pitäisin kuvausta luotettavimpana vertailukohtana jos se on käytettävissä, sitten tiedostonnimeä ja kolmantena kokoa. Kaikkia tietysti kokonaisuutena paras katsoa... luulen että jokaisessa noista voi olla eroakin jossain määrin ja silti käytännössä kyseessä täysin sama sisältö. Itse kannattaisin sitä että otetaan ainakin joku versio ja korvataan sitten paremmalla jos löytyy täydellinen vastaava tai tarkemmin oikea versio tms. myöhemmin. Työsarkaa noiden haalimisessa kuitenkin riittää varmaan joka tapauksessa. Täsmäosumienkin etsiminen on toki ihan arvokasta siinä rinnalla.
 
Liittynyt
11.08.2017
Viestejä
145
Pidettiinköhän Amiga-puolella vähemmän tosta 8+3 tiedostonnimirajoituksesta kiinni ja sitä kautta voisi olla useammin eroavia nimiä? Nimen täsmääminen on kyllä ihan hyvä lähtökohta ollut etsinnälle, mutta mietin että mitenköhän usein noikin sitten on aikanaan silti vaihdellut samalle datalle lopulta.

Itse ehkä pääpiirteittäin pitäisin kuvausta luotettavimpana vertailukohtana jos se on käytettävissä, sitten tiedostonnimeä ja kolmantena kokoa. Kaikkia tietysti kokonaisuutena paras katsoa... luulen että jokaisessa noista voi olla eroakin jossain määrin ja silti käytännössä kyseessä täysin sama sisältö. Itse kannattaisin sitä että otetaan ainakin joku versio ja korvataan sitten paremmalla jos löytyy täydellinen vastaava tai tarkemmin oikea versio tms. myöhemmin. Työsarkaa noiden haalimisessa kuitenkin riittää varmaan joka tapauksessa. Täsmäosumienkin etsiminen on toki ihan arvokasta siinä rinnalla.
Juu, paino sanalla helpottaisi. Apajalistassahan on käytössä kommentti 'renamed' ja useampi kokomerkintä selitettynä infosivulla. Voin lisäillä sivustolle sellaisia paketteja, joihin saa samoja kommentteja noista poikkeuksista. Eli jos löytyy esim. noista Fisheistä sopiva paketti, niin ne voi uudelleennimetä vaikka jollain skriptillä ja toimittaa minulle, niin lisäilen ne sitten kommentin kera. Korvataan sitten alkuperäisillä jos tulee joskus vastaan.

Kommenteista puheenollen, @jad toimitti listan tuplaksi merkatuista nimikkeistä kokovertailun kera. Seuloin sieltä 409 tuplatiedostoa, joissa on eroja ilmoitetussa koossa. Silmäilen noita nyt läpi ja merkkaan sen perusteella, onko eroa koon lisäksi myös kuvauksessa. Täytyy miettiä vielä, että tekeekö noille 409 nimikkeelle omat id-kansiot vai ryhmitteleekö noita nyt isommin muutenkin. Noille Fisheille voisi ainakin kokeilla tehdä oman kansion, jos niitä löytyy ja varmaan myös trakkerimusiikeille ja demoskenelle, kun alkaa tuo pääkansio turvota.
Demoskenejuttuja löytyisi todennäköisesti täältä: prodlist :: pouët.net
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 894
Viestejä
4 223 090
Jäsenet
71 134
Uusin jäsen
risumies1

Hinta.fi

Ylös Bottom