- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 481
Täällä keskustelua nykyisistä pelimoottoreista ja niihin liittyvistä ongelmista sekä tulevista päivityksistä. Millaisia pelimoottoreita porukka käyttää? Onko isoja projekteja työn alla? Mitä pelimoottoria käytätte? Aloituspostaajalla käytössä Unreal Engine ja yksi isompi VR-projekti on työn alla. Projektin aikana on oppinut todella paljon erilaisia kikkoja joilla suorittaa toimenpiteitä.
Viime aikoina opettelussa on ollut animaatiot sekä tekoälyohjelmointi. Täytyy sanoa, että olen suorastaan häkeltynyt Unreal Enginen Persona-animaatioeditoriin. Ohjelmoijalla on käytännössä 100% hallinta mihin tahansa rigattuun 3D-malliin. Vaikka jotain animaatiota ei olisi tehty valmiiksi, sen voi helposti pakottaa/feikata animaatioeditorin avulla. Luiden välinen kinematiikka on täysin hallittavissa.
Olen mielelläni yhteydessä muihin peliohjelmoijiin tai 3D-mallintajiin pelin tiimoilta.
Viime aikoina opettelussa on ollut animaatiot sekä tekoälyohjelmointi. Täytyy sanoa, että olen suorastaan häkeltynyt Unreal Enginen Persona-animaatioeditoriin. Ohjelmoijalla on käytännössä 100% hallinta mihin tahansa rigattuun 3D-malliin. Vaikka jotain animaatiota ei olisi tehty valmiiksi, sen voi helposti pakottaa/feikata animaatioeditorin avulla. Luiden välinen kinematiikka on täysin hallittavissa.
Olen mielelläni yhteydessä muihin peliohjelmoijiin tai 3D-mallintajiin pelin tiimoilta.